2020-11-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Varför tror du att man begår brott då? För att det är kul?
För att man har dålig impulskontroll såklart. Nämn ett framstående svart land.
Tack.
2020-11-05, 21:39
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det här börjar likna "Hunters laptop". Snart exploderar det!

intressant. skrivs dom ut individuellt för varje röstmottagare eller bara som generisk röstsedel?
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Han behöver bara typ 63-64%

Ja, exakt. So it ain't over till it's over. Det är en nagelbitare ända in i kaklet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Allt kommer att upptäckas snart:

https://is2.4chan.org/pol/1604606539325.jpg

Haha 4chan, rejäl neckbeard aura över dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag var ironisk.
Jo mendu verkar helt till dig i herrtrosan över att Trump förlorar (för jag tror ärligt talat inte att du är en Bidensupporter)... Varför? Vad har du att glädjas åt?
2020-11-05, 21:40
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Sätter mitt konto på att det visar sig att inga avgörande fel begåtts.

Jasså. Men vad för typ av bevis kommer du att acceptera? Endast om CNN erkänner det va?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Vad är prognoserna i huset? Ser ju kartan men amerikansk politik är ju som bekant en massa "men och om".
Dom har majoriet när man räknar in dom stater som ännu inte är klara.

I det läget, även om Biden "får" tillräckligt med elektroplatser för presidentposten, så är det mycket troligt att den republikanska majoriteten (i senaten, huset och HD) anser att det är legitimt att ändå utse Trump till president pga det omfattande valfusket som ju kraftigt kan ifrågasätta att det svängde så fort och på det sätt som det gjorde igår efter att valdistrikten officiellt pausat räknandet.

Så jag är ganska säker på att Trump kommer vinna och det här valfusket kommer gå till historien som ett av dom värsta.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clumpekloss
Trumps problem är att han vill äga rummet som man säger, vara bäst. det fungerar illa om man ska ha ett gäng medarbetare som ska tillsammans som Trump styra ett land, de för utmärkande och duktiga åker ut med huvudet före. För det finns bara en ledare men jag må säga att de riktigt duktiga får finnas kvar.

Ja, ordet ledarskap går inte ihop med en sådan person som Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Mycket prat om fusk. Finns det något konkret bevis som faktiskt påvisar det du hävdar?
Eller kan det vara så att man vägrar inse att Trump är förlorare?
Såg du inte den äldre damen på "presskonferensen". Hon försökte ju rösta två gånger och blev nekad.
2020-11-05, 21:41
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur det än slutar, så är jag 100 procent säker på att detta valet kommer att avgöras i HD.
Jag håller med.

Det finns alldeles för många frågetecken och framförallt tecken på valfusk. Det här går inte att bara släppa utan en säker prövning i supreme court.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StJerome
Jag kan inte avgöra om alla ni som repeterar Trumps bladdrande om valfusk trollar eller verkligen tror på det.

Vi tror på det. Visste att det skulle ske.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Nej, det vågar han inte.
Har du missat att Biden var vice president under O´bomba?
USA krigade konstant under Barrack O´bombas (misslyckade) tid som president. Ständigt med Joe Biden vid sin sida.
Krig, våld, ödeläggelse; där har du radarparet Biden-O´bomba i ett nötskal. Donald Trump framstår som en internationell mysfarbror i jämförelse.

Jag har inte missat detta.
Men jag tycker Trump har gjort vissa krigsinsatser typ dödat den där Qualem Salami och sålt vapen till kebabriket Saudiarabien

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in