2020-11-05, 20:32
Medlem
rymdteleskops avatar
Fyfan va kul. Då ska hela den skiten räknas om också. Valresultatet presenteras nån gång 2022 eller vafan
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Jo tack, jag vet. Försökte mig på att vara lite smårolig på tandläkarläkarens bekostnad.

Haha, jag missade att du skrev det först. Trodde du bara skrev "tandläkare".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox

Hela situationen känns bara som en stor parodi.

Sanslöst. Katastrofalt val.

De borde göra om hela deras valsystem och sedan ha ett omval när Covid lagt sig. (Digitalisering med hjälp av blockkedjeteknik?)

Precis, kanske det som är meningen?

Måste ju vara kaos innan man kan få igenom ett nytt system.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Sent nu kanske. Men var Jimmie Åkesson med i någon valvaka? Jag tittade inte på TV4 så jag kanske missade om han var där.
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vit makt grupper menar att vita är den överlägsna rasen. BLM menar att svarta liv är lika värda som vita.

Sant och ANTIFA anser att alla som inte tycker som de är fascister och vad ska man göra med dem?

En svingad skateboard från sidan i nacken eller ett slag bakifrån, kanske en spark i ryggen men kom ihåg att det bör ske bakifrån så mottagaren inte kan reagera.

Det är Antifa-scum i ett nötskal, ett gäng organiserade maskerade fegisar.
Sorry, nu vart jag OT, blev bara så sur på Antifa och på vad de vill göra.
2020-11-05, 20:33
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ja, det finns uppenbarligen en värdeelit som sitter på en stor del av makten. Vilka de är råder det många tankar om, men dess påverkan är uppenbar. Detta kommer bli värre allt eftersom den digitala världen utvecklas. Makt är pengar, pengar köper big tech, big tech censurerar åsikter. Det går runt och runt i ideologiska cirklar. Vi lever i en illusion av frihet, en pseudodemokrati, och närmar oss Orwells 1984 med stormsteg.

Det är därför vi skriver på Flashback och inte Facebook. Annars finns risken att förlora ens liv på ett eller annat sätt. Bli uthängd av Aschberg, bli mördad av en sådan som mördade Tommie Lindh pga misstankar om SD-sympatier och våldtog hans kompis i blodet (skulle inte ha varit i Sverige), förlora jobb och vänner osv. Media ljuger, manipulerar och eldar på, i Sverige såväl som USA.

Bra skrivet!
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
En domare i Georgia, nämligen James Bass, avfärdar Trumps stämningsansökan 1 timme efter att han fått in den.

Undra varför:

https://courts.chathamcountyga.gov/Superior/Bass

🙄

Det är så det går när man inte har belägg för en stämningsansökan, den läggs ner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
BLM är en terrororganisation likt svarta pantrarna.
Vet inte vilka svarta pantrarna var men BLM rörelsen står för allas lika rättigheter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Jag har inte tittat på annat än CNN:s valvaka. Ville se "libtards cry again" men det verkar inte hända. Det hedrar CNN som har betett sig illa åt mot Trump under 4 år, men så gör de en valvaka i världsklass och är ödmjuka fast man vet att de hoppas att Trump förlorar.

Förövrigt så har det varit hårdton från bägge läger här på flashback. Jag tänker inte be om ursäkt för det och ni behöver inte be om ursäkt till mig. Vi tycker olika helt enkelt. Nu gäller det att slicka såren och hoppas på att Biden/Harris får ett helvete tills 2024 Trump är inte rätt man att leda GOP 2024. Han skapade en bra rörelse, men har man förlorat ett val så lär man knappast vinna om 4 år igen, speciellt inte när man är 78 år gammal.

Önskedrömmen för GOP just nu vore Candence Owens.

Hård ton är en sak, en annan är ju det här du beskriver, att man är så fokuserad på att 'andra ska förlora'? Vad är det för något? Jag har inte följt något annat än några kartor men om jag måste se någon så hade jag sett något som var positiv för min förhoppning. Men jag är ju inte förtjust i vilket som egentligen, anser dock att Trump är skadlig för USA då han mest har en dokusåpa än är president. Och lurar de stackars naiva satarna.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Haha, jag missade att du skrev det först. Trodde du bara skrev "tandläkare".
Lätt hänt!
Medlem
Det som återstår nu är en hel del bortslösad energi och tid på ett valresultat som kommer stå oförändrat.

Beträffande demokrater i kongressen så är nog folk överlyckliga bara att bli av med Trump. Skiter i resten.

Den som tror att Joe Biden inspirerade det höga deltagandet är minst sagt naiv
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Jo, men skillnaden mellan en oddsbörs är att oddsen där speglar vad spelarna/marknaden tror just nu mot bettingbolag som har hela backloggen att ta hänsyn till, men jämnar ut sig rätt snabb då spelare plockar det odds som är bäst. Så generellt kan du se oddsen som vad spelare/marknad tror på nu.

Lite som aktiemarknaden.

Så just nu tror spelarna alltså på Biden och inte på Trump trots att han kämpar så hårt med olika juridiska processer.

Vad har du för åsikter om valet? Intresserad? Håller på någon eller hoppas du det tar slut fort och helst nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in