2020-11-05, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Hoppas du förstår för ditt eget bästa att du är underbegåvad.
Mycket möjligt underbegåvad med utbildning, det är det vanligaste bland idioter i Sverige som tror de är smarta.
Självklart har inget som helst valfusk skett med ett land med 330 miljoner invånare.
Vi kan självfallet lita på att alla sköter sig,😂
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Man kan se vem som röstat, men inte på vad.

Att hålla reda på vem är viktigt då det förhindrar att samma person röstar 250 gånger.

I USA är man dessutom registrerad som Republikan eller Demokrat.

Ja, exakt. Var jag inte tydlig? Vem någon har röstat på kan man aldrig se/bekräfta.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Jag har inte riktigt fattat grejen med att det är "bestämt" att Melania drar om Trump loosar.
Dom är ju gifta, dom kan väl vara ihop ändå. Kärlek har inget med politisk ställning å göra.

Tycker du det ser ut som att de älskar varandra när du ser dem? Melania ser ju ut ofta direkt plågad ut. Och inte Hillary-jag-älskar-min-man-trots-att-han-tuppa-på-en-praktikant-plågad utan faktiskt lidande på riktigt. Och OM nu Trump får sparken tror jag att han blir omöjlig att leva med. Han är världens sämsta förlorare och kommer inte släppa detta så länge han lever. Tror Melania har bättre saker för sig än att höra Trumps gnäll i tio år till.
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Din länk fungerar inte. Så fakta kvarstår.
1. Inget valfusk.
2. Biden vinst är mest sannolik.

Jodå, för alla som kan kopiera och klista in fungerar den utmärkt.
Är inte förvånad att det blev för svårt för dig.
2020-11-05, 17:05
Medlem
Haddock93s avatar
https://mobile.twitter.com/KenWebsterII/status/1324376486271438852

Spana in detta. Denna snubbens kompis dog 2019 och han röstade i valet.

Detta är så jävla sjukt!
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Jobbigt också när det inte förmodligen inte finns några pengar att ta del av vid en eventuell skilsmässa med tanke på alla skulder Trump har.
Han är skuldsatt upp till öronen. Han kommer gå i personlig konkurs när hans banker är klara med honom.
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Om någon vill vara säker på att det förekommer röstfusk, kolla själva.

mvic.sos.state.mi.us/Voter/Index

Mata in 118 år gamla William Bradley
Född Mars 04, 1902
Zip 48207

Här är hans dödscertifikat
Dog 82 år gammal.
https://mobile.twitter.com/BigFish3000/status/1324368847533723653/photo/1

Frågor på det ?
Kan alla underbegåvade sluta påstå att det inte förekommer röstfusk, den enda frågan är hur stort det är.

Så sin röstvolym beror på hur många döda släktingar som står kvar folkbokförda?
Känns inte som raketforskning att matcha dödsregistret med folkbokförningen och sätta världens älsta som övre tak.
Jag kan spå en lavinartad ökning av förtidsröster till nästa val nu när folk vet hur de ska göra
Medlem
Jag hatar John Kings interaktiva karta just nu. Har sett CNN visa hypotetiska utfall minst fyra gånger idag
2020-11-05, 17:06
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Högermän får alltid kvalitetskvinnor. Vänsterpojkar kallar sig feminister och allt möjligt för att försöka få kvinnlig uppmärksamhet som aldrig infrias. I bästa fall blir de cucks, vars kvinnor ligger med andra män.

Precis som de prostituerade så suger de kuk för pengar inom äktenskapets ramar. Bara summan som skiljer sig åt för de båda lägren.
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Som jag hörde ställde han krav på att valobservatorer för att rösträkningen skulle få fortsätta, det låter som ett självklart krav för alla demokrater.

Jo..? om man inte tar med i beräkningen att Trumps gäng klampar in i lokaler som ett gäng svartskjortor i Tyskland 1932.. typ.

De som räknar röster är valarbetare, ofta ideelt, från både dems och reps, Trump är ett as på alla plan numera.
Medlem
HarryLonsdales avatar
Kul att det är exakt samma vänstertomtar som sitter här och babblar i tråden nu, som imorse.

De mest ivriga anhängarna av Biden:

- Har suttit här precis hela dagen. Vi snackar 8-9 timmar.
- Är otroligt känslosamma.
- Tenderar att skriva som krattor.
- Är för anti-demokratiska metoder, men kallar Trump för diktator
- Stödjer en korrupt pedofil
Avslutad
Är det någon som har en idé vad det här kan betyda?

Citat:
All the things have proved the threat that the CCP is posing to the world. The virus issue is now out in the open, if the US designated it as a bio-weapon, then war would be declared 100% sure. So as you can understand for President Trump, lots of the things he cannot say it out loud officially yet, because that equals the declaration of war! Because by American law, they must declare war. Also,the election is coming, and the Associate Justice nomination, the timing of the war declaration is crucial. It will be an absolutely different warfare. The American election will end in an absurd manner, it will be beyond your imagination.

https://gnews.org/528926/

Den här är bra också:

Forventet valgfusk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in