2020-11-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwieback
Trump vinner Georgia. Biden vinner Nevada, Arizona, och till sist Pennsylvania. Biden knappar in ordentligt på Trump i Pennsylvania nu.

Tror att Biden vinner även Georgia.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Så med hur Nevada ser ut så närmar sig Trump med stormsteg eller har jag helt missuppfattat allt?
Nje Biden ligger 0,9% för Trump och så gjort ett tag var han 0,54% före så det är nog inte som du vill få det till!
Medlem
Har det någonsin varit så jämt i det amerikanska valet? Riktigt knivsegg nu det balanserar på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Vansinne! Är det verkligen så du vill ha det? Var drar du gränsen?

Jag förstår verkligen inte er ultra marknadsliberala som vill att allt ska styras av marknaden. Politiker måste få lov att styra det fria ordet. För vi kan rösta bort politiker.

Jag förstår inte ditt inlägg? Det fattas bärande led för att det ska bli begripligt. Vill du försöka igen?

Censur är när en myndighet lägger sig i vad som ska sägas. Företag får ha vilka regler de vill bara de inte bryter mot lagen. Ingen är tvingad att använda twitter, passar det inte kan man dra.
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Men ingen behöver Nevada för att vinna iallafall inte Biden och han vinner ändå.
Troligen kommer Biden vinna Georgia. Georgia räknar och presenterar resultat fortfarande. Georgia blir antagligen klara innan Nevada. Så, ja, antagligen behöver inte Biden Georgia.
Citat:
Ursprungligen postat av Vredenseld
I ämnet gällande valfusk, hur kommer det sig att vänstern inte vill säkra upp och ifrågasätta systemet?

Borde vara i samtligas intresse av att utveckla ett röstsystem som omöjligt kan fuskas med och som alla parter är nöjda med.

Känns så bakåtsträvande att vi 2020 fortfarande sitter och räknar för hand. BankID borde ju vara det säkraste sättet, säkert nog för banker så borde det vara säkert nog för val.
Jag antar att många vill hålla fast vid traditionen att fysiskt överlämna sin röst. Framförallt äldre personer. Det finns nog många som också tror att det är lättare att fuska om röstningen sker digitalt. Men om man använder en säker metod som BankID borde det vara många gånger säkrare än att hålla på hantera en massa pappersröster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Men snälla du, läs det han sa. Ord för ord. Och betänk att det är världens mäktigaste man som säger det. Stefan Löfven är ett retoriskt geni i jämförelse. Och att i april stå och gaffla om ultraviolett ljus och desinfektionsmedel i kroppen... Äh, jag lägger ner. Du tycker mannen är briljant. Jag är av en annan uppfattning.

Snälla du. Lär dig engelska innan du ska försöka återge det han sa.

Du kan ju råka lura någon annan att bli lika stora idioter.
Medlem
Valfusk fångat på film?
https://youtu.be/kTKG7SwBUlI
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwieback
Trump vinner Georgia. Biden vinner Nevada, Arizona, och till sist Pennsylvania. Biden knappar in ordentligt på Trump i Pennsylvania nu.

Hur vet du att han vinner AZ? Nevada ja, men inte PA. GA kanske går till Biden
Medlem
Amazing-Graces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Börjar luukta bränt för demokraterna. Det går misstänksamt "bra" för dem och det här valet avgörs nog inte på flera dagar. Kommer sluta i domstol men tills dess kan oddsen för trump rasa och då kan man casha in.

Såg det inte bra ut för Demokraterna i opinionsmätningarna?? Eller menar du att de fuskat även med det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H24
Statsvetenskapens Cyberpunk 2077

Ready when it’s done, Blizzard style 🤪
2020-11-05, 19:25
Medlem
Somliga är så desperata nu att de öppet uppmuntrar till röstfusk.
Med andra ord - ignorera folkets röster och ge segern till Dear Leader.
Demokrati, vad är det?

Citat:
Mark R. Levin
@marklevinshow
REMINDER TO THE REPUBLICAN STATE LEGISLATURES, YOU HAVE THE FINAL SAY OVER THE CHOOSING OF ELECTORS, NOT ANY BOARD OF ELECTIONS, SECRETARY OF STATE, GOVERNOR, OR EVEN COURT. YOU HAVE THE FINAL SAY -- ARTICLE II OF THE FED CONSTITUTION. SO, GET READY TO DO YOUR CONSTITUTIONAL DUTY
https://mobile.twitter.com/marklevin...06883600506880

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in