Citat:
Ursprungligen postat av
ironiq
Media rapporterar nu att resultatet börjat sjunka in hos Trumps kampanjmedarbetare, men Trump kör full meltdown och vägrar acceptera läget, och beordrar sina barn att fortsätta sprida lögnerna och konspirationsteorierna.
Snart kommer han uppmuntra till våld mot vallokaler och folkvalda demokrater runtom i landet. En mycket sjuk människa med en minst lika sjuk följarskara.
Och jag som läste någonstans i går eller i morse att det är hans stab som joxar och att Trump själv inte ens tror att det är lönt att dra något vidare högre upp. Att han bakom kulisserna inte alls är särskilt agiterad, mera åt andra hållet i så fall. Ska se om jag hittar den artikeln igen.
Grejen är att man ska ta allt man läser med flera nypor sålt och inte bara ta in det som passar ens eget intresse i saken.
Något jag ändå tycker är att DT har blivit illa behandlad av media genom dessa år som har varit. En och annan har försökt nyansera lite men det är ett fåtal som har orkat bemöda sig om det.
Visst finns det mycket att säga om herr Donald Trump (tänker själv alltid att han är som en seriefigur) - det här hatet har jag svårt att förstå ändå. Men jag är väl lite konstig.