2020-11-05, 17:30
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Han får en lön för resten av livet. Han har ju skänkt bort sin lön som sittande president men något säger mig att han inte kommer att göra det med resten.

Tror dom 180 miljoner dollar secret service betalat för hotellrum på hans golfresor på hans hotell nog täcker det hemska bortfallet av 400k per år som han skänkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Trump och GOP ville förbjuda mail in ballots inför valet medans demokraterna pushade på för mail in ballots.

Men VILKA demokrater var det? Jag utgår från att man vet det om man pratar om att demokraterna bestämde detta?

Pushade på, vad betyder det i sammanhanget?
Medlem
doggydees avatar
I have a theory what the Dem plan is. Speculation on my part but...

They’ve been repeating the mantra “let every vote count” for months now. Notice its not “legal vote”.

They‘ve created a multitude of fake ballots in bleq areas of battleground states: Philly, Detroit, Milwaukee, etc.

With those fake ballots, they and the media declare victory in PA, WI, MI and victory for Biden.

Trump sues for a recount. Tens if not hundreds of thousands of ballots are thrown out in bleq areas. There will also be a whole lot of ballots that low IQ individuals did not fill out correctly (e.g., didn’t sign) and thus tossed out which the media will focus on. Denying bleq votes for a technicality. Systemic racism. Disparate impact. DNC along with media use that to start bleq riots. Muh disenfranchised bleq votes. Al Sharpton types with blow horns in Selma type marches screaming “let every vote count”. Conservatism counter “let every legal vote count” but for the left, that has as much meaning as saying ”only legal immigration”.
2020-11-05, 17:31
Medlem
Media rapporterar nu att resultatet börjat sjunka in hos Trumps kampanjmedarbetare, men Trump kör full meltdown och vägrar acceptera läget, och beordrar sina barn att fortsätta sprida lögnerna och konspirationsteorierna.

Snart kommer han uppmuntra till våld mot vallokaler och folkvalda demokrater runtom i landet. En mycket sjuk människa med en minst lika sjuk följarskara.
Medlem
Rysk-Bots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Trump och GOP ville förbjuda mail in ballots inför valet medans demokraterna pushade på för mail in ballots.
Han fick också rätt. De kunde fuska ohyggligt mycket p.g.a detta.

Hela valet borde göras om. Precis som Sveriges val 2018 borde gjorts om.

Samt att högre fängelsestraff för röstfusk bör införas. Men det vill inte fuskarna(globalisterna).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
17:30... antar Youtube? Jag kollar på TV4 nu och hoppas dom drar upp den.

https://www.whitehouse.gov/live/

November 5, 2020

Live
There are no live streaming events. Check back soon.

Om han hade PK skulle den vara där, eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Tror dom 180 miljoner dollar secret service betalat för hotellrum på hans golfresor på hans hotell nog täcker det hemska bortfallet av 400k per år som han skänkt.

Källa på detta tack?
Medlem
brutalares avatar
Jag höll på Trump i valet... men att han är en dålig förlorare förvånar mig inte. Eller förvånar det ens någon?
2020-11-05, 17:32
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaddarenIRoven
Rösträknaren närmast kameran på CNN borde skippa den där sista munken.

Jag hittar inte presskonferensen! Varken på fox news eller CNN.

Han får sitta lite längre från kameran än honorna.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men VILKA demokrater var det? Jag utgår från att man vet det om man pratar om att demokraterna bestämde detta?

Pushade på, vad betyder det i sammanhanget?

Biden uppmuntrade sina röstare att poströsta för att inte utsätta varandra för covid-19, trump däremot skiter ju som vi vet i att samla människor och bad sina röstare rösta på dagen på plats.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Har någon president någonsin skänkt bort sin pension som president? Nej just det men när Trump gör det är det förstås skandal!?

Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff

Klart att han skänkt bort sin lön för att lura de naiva om att han är en god man. Men en del förstår inte det på grund av någon klar orsak.
Medlem
Rysk-Bots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Får donald a-kassa när han blir arbetslös eller hur funkar det?
Oroa dig inte. Trump skulle kunna hålla en föreläsning en dag, eller vara med i ett tv avsniff, och få in mer än du får under din livstid på bara det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in