2020-11-05, 15:23
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja, det lär de göra om allt du har att komma med är något diffust om att du sett nåt på Youtube.
Inga citat, ingen beskrivning av vad du sett, ingen länk. Bara "jag såg saker på Youtube".

Jag såg på Youtube att inget fusk skett.

Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Inte så insatt, jag erkänner, men finns det konkreta och trovärdiga bevis för "massivt valfusk"?

Är man intresserad av denna tråd och valet så bör man inte ha kunnat missa debatterna, anklagelserna, filmklipp etc. Man kan välja att inte tro på detta förrän SVT eller TV4 rapporterar om det men frågeställningen gäller oss som tror att det skett ett betydande valfusk, alltså "Kommer demokraterna att komma undan med detta"?
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Hade du gjort lite mer granskning så hade du upptäckt att det berodde på inmatningsfel i Shiawassee, där en nolla för mycket råkade slinka in, och att det korrigerades direkt. Tro inte på allt du läser. Var kritisk mot allt, även mitt inlägg, och kontrollera det mot säkrare källor.

Och låt oss säga nu då att det var ett medvetet valfusk från Demokraterna. Hur smart tycker du att det är att registrera 138 000 röster till Biden i ett county där bara drygt 55 000 är registrerade väljare? Det är lika smart som att utföra ett bankrån med genomskinliga plastpåsar över huvudet, beväpnade med kuddar.

Fel. Det där var ett annat problem som de korrigerade tidigare. De 138 000 rösterna som kom in på natten räknades.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Media är konstigt nog otydlig eller så har jag åkt på en stroke. Kan någon sammanfatta vem som håller på att vinna, vad oddsen just nu ligger på och vilka delstater som är kvar.

Har det vänt till fördel Trump igen? As konstigt val. Ena sekunden Biden och jubel, plötsligt skräll och Trump, sedan Biden igen och nu står det egentligen inget annat än att båda har chans. Hur står det egentligen till?

Det är fördel Biden.

(6) Nevada - Biden leder, ser ut att vinna.

(11) Arizona - Biden leder, ser ut att vinna.

(20) Pennsylvania - Trump leder, ovisst vem som vinner. Extremt jämnt.

(16) Georgia - Trump leder, ovisst vem som vinner. Extremt jämnt.

(15) North Carolina - Trump leder, ser ut att vinna.

Biden behöver 17 elektorer till för att vinna. Jag skrev antalet elektorer per delstat i parentes. You do the math.
2020-11-05, 15:24
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det är i princip bara bevis som inhämtats på olaglig väg och bevis som inte behandlats på rätt vis(kan vara kontaminerade, inte aktuellt här) som inte är tillåtna. Bevis av det slaget är det inte frågan om när det gäller filer man hämtat på det öppna internet eller fått av andra(t.ex mobilvideo) det kommer bara granskas för manipulation(photoshop osv) för att äktheten av materialet ska fastställas sedan kommer det tillåtas.

Tack för det klargörandet! 🙂

Och som du säger, bevis kan förkastas pga exempelvis manipulation, innan de läggs fram. Så det som av många nu ses som bevis på valfusk, kanske inte håller en äkthetsgranskning. Men annat kan så klart tillkomma som man måste ha andra kanaler för att komma åt t ex myndigheter.

Vi får se om Trump är mycket snack och lite verkstad. Att när det väl kommer till kritan, så drar han det kanske inte till HD. Att förlora även inför HD skulle kunna bli för tufft.

Han säger istället nåt om att även rättsväsendet är korrumperat och att han kommit till vägs ände. Att han vet att han vann, men tyvärr inte har några möjligheter att bevisa det.
2020-11-05, 15:24
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Kommer bli ett sånt jävla tråkigt val. Den rasism som Trump infört i landet och orsakat hela städers förödelse, plundrade butiker och hela städer som brinner så kommer Biden vinna stort. Jag kommer följa hela valvakan, vill se Trumpeten stå och grina.
Det Det är ju de galna BLM och Antifa som pplundrar och gör upplopp. Dessa gillar inte Trump om ma så säger. Men nåt är ruttet i Danmark med dessa mystiska Biden-röster. Deep state har ju haft fyra år på sig att planera riggningen av detta valet för att få bort Trump förhan gör inte som de vill. Så enkelt är det och jag hoppas att domstolarna ger Trump rätt och genomskådar det ibland uppenbara fuskat emd tex döda som röstar..
2020-11-05, 15:25
Bannlyst
99 procent räknade i Georgia enligt politico.

Skiljer sig 18100 röster nu i Georgia.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
99 procent räknade i Georgia enligt politico.

Skiljer sig 18100 röster nu i Georgia.

Vinner Biden?! Trump är ett hot för demokratin som måste ner!
Medlem
AreYouBacks avatar
Trump kräver omräkning i WI. Det är väl de där 150'000 rösterna som ramlade in medans Trump samtidigt hade 0 inkommande röster. Rätta mig om jag har fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det är så syniskt.
USA kommer då ledas av en ikke vald president.

Där får de demokrater som skrikigt att Trump är en fara för demokratin något att fundera över. Men det kommer de inte göra för Harris är ju ”god”.

Harris blev tillochmed rejected av demokraterna.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ibland undrar man vad Trump tänker med. Detta är ju bara fånigt och spelar dålig förlorare.

Han har ju en renodlad narcissist.
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Det vi väntar på nu är ett gudomligt ingripande

Att Biden råkar dö i Covid?

Tror snarare att det är en handling utförd av mänsklig hand...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
50.000 röster kvar i georgia.

Trump leder med 18k då Biden måste ta 34k av dessa eller 68%

Borde räknas till seger för Trump. Fan vilket äckligt system, samtidigt har Arizona en bra bit kvar men ändå called for Bajsden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in