2020-11-05, 14:40
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Addendum

Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vad har din länk med "Trump ain't your man, promise" att göra?
Whelp, om du inte förstod det, så gillar narcissisten Musk,Trump, å detta är vad han forskar och bankar sin förmögenhet (ovetandes indirekt) på: Brain Chip Presentation In 14 min.

Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Du inser att det är Biden som stödjer Big techs frammarsch, som sysslar med den typen av forskning för att kontrollstyra människor..?
Do I? Gimme a break... case in point → Meet Stentrode: The Neuralink Rival ALREADY in Clinical Trials

Lägg denna teknologi i händerna på minst lika stora narcissist som Trump, Obama, Löfven och du kommer få gigantiska problem...nuff said. Wake up! Politiker är inte svaret...
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-11-05 kl. 15:13. Anledning: Addendum
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluton.Sven
Sluta snacka om judar, illuminati och börja arbeta. Tömma nötter.

Förlåt, jag förstår inte riktigt vad du menar.
Medlem
Republikanske kongressledamoten Adam Kinzinger i CNN just nu och förnekar alla anklagelser om röstfusk och diverse andra konspirationsteorier som kablas ut via Trump-lägret. Skönt att höra ett exempel på en vettig republikan för en gångs skull.
2020-11-05, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Georgia leder Trump också med 30.000 röster och 98% räknat.
Mycket möjligt men enligt oddsen som man borde lita på om man själv inte vet bättre så är fortfarande Biden favorit. Jag antar utan att veta att detta beror på det är mycket portröster kvar.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
När ni kommer på att en faktisk rättssal inte fungerar som 4chan eller twitter så försvinner ert hopp igen.
Jag har aldrig sagt att jag är en domstol.
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Det finns inga som helst bevis för valfusk. Släpp det och gå vidare.
Finns massor av bevis. Har postats här i tråden. Är detta ett känsligt ämne för dig att diskutera?

Tyvärr ser det ut som att det har begåtts valfusk, som det gör i alla val. Men magnituden ser ut att vara avgörande för vem som kan komma att bli president. Dvs dett är inte bara enskilda fall där döda personer har röstat tex.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Jag har aldrig sagt att jag är en domstol.

Jo det har du.
2020-11-05, 14:42
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
https://twitter.com/dpakman/status/1324343678354313217

Donald Trump's leads are now down to 0.4% in Georgia and 2.6% in Pennsylvania, the smallest they've been in either state since Tuesday.

Snart vänder det
Så här det väl varit hela dagen här i Sverige? 98 procent räknat i Georgia och 89 i Pennsylvania.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Finns massor av bevis. Har postats här i tråden. Är detta ett känsligt ämne för dig att diskutera?

Tyvärr ser det ut som att det har begåtts valfusk, som det gör i alla val. Men magnituden ser ut att vara avgörande för vem som kan komma att bli president. Dvs dett är inte bara enskilda fall där döda personer har röstat tex.

Finns inga som helst bevis. Det som postats är bara skit.
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Han har tagit USA ut från Paris-avtalet. Det är bra eftersom "klimatkrisen" förmodligen bara är ett svepskäl för överstatlighet.

Gillar du Parisavtalet? Tror du på "klimatkrisen"?

Jag tror definitivt på klimatkrisen. Är du en förnekare? Du tror att forskare och experter som varnar om det ingår i en konspiration?

Att tänka på miljön för framtida generationer samt djurlivet är viktigt. Men du kanske är en sån som slänger burkar och skräp i våra sjöar för du förnekar klimatkrisen?

https://www.hull.ac.uk/special/blog/why-people-still-believe-climate-change-is-fake-and-why-we-know-theyre-wrong
Medlem
westrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Det är onekligen ganska märkligt att man i USA inte får gå på krogen förrän man är 21, men man får rösta när man är 18...

köpa en öl e svårt, men knark e lätt .. haha ja de är speciella
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Det är demokraternas fel? Kom igen.
Förekommer det oegentligheter så skall det utredas. Svårare än så är det inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in