Citat:
Ursprungligen postat av
Davy
Ja, men enligt etablissemanget så är 10 "nazister" farligare än 1000 antifa/blm som förstör sina städer.
Och tyvärr köper folk det då de indoktrinerats år efter år med detta.
Jag tycker att det är helt psykotiskt. Det värsta jag har hört talas om i Sverige de senaste 15 åren, är demonstrationer där det oftast är vänstern som står för våldet. I USA hade vi Charlottesville där en person dog. Hur många dog i protesterna angående Floyd, som tydligt gjorde kraftigt motstånd och dog av en drogöverdos.
Alla de som kallas för nazister är bara helt vanliga konservativa som inte vill prata nedlåtande mot svarta. De ser inte de som offer, även om de flesta anser att deras skolor borde bli bättre, och att polisen i väldigt enstaka fall gör saker de inte borde. Men att ta några fall och sedan sprida ut att polisen för ett krig mot svarta är bara patetiskt, och oerhört ohederligt, vilket bara splittrar USA. Jag kan garantera att de flesta svarta som hatar vita, vilket det finns många av, gör det pga vad de har hört från CNN och annan fake news-media.
Min största önskan just nu är att västvärlen skulle kunnat enas i vissa frågor, eller åtminstone en ömsesidig respekt, där religion, patriotism och kärnfamiljen vore det centrala. Jag vet att dessa tre saker gör människor lyckliga och ger en känsla a gemenskap. Jag vill verkligen att kvinnor ska sluta dra paraleller mellan Trump och hat mot kvinnor. Har har utsett många av dem till väldigt viktiga poster. Konservativa anser att kvinnor har fått en gåva som ingen man har, och vi vill bara att ni ska utnyttja denna välsignelse så att vi alla kan bilda lyckliga familjer.
Snälla jag ber er. Låt inte ert hat mot Trump göra er blinda.
Globalismen och karriärpoliker är lika negativt för konservativa som det är för vänstern. I varje fall i det långa loppet. Om ditt enda mål är att få bort Trump, även om en karriar-politer som Biden tar plats, så jag jag ingen vinst för någon, förutom alla de som hatar Trump even if he wont change anythin, exept for conflicts with Iran and others. I big number of people.
Even om Trump still get 4 more tears. The victory will only been for show. Nothing big with change.
I have started to same money in order to start a show on youtube, where i will keep pushing for Conservatives values. The left and the librals will probably come up with a big arrogant campain against the people believes in abolishing the 2th amendment, the first amensment.
If the left calls yourself a conservatives voterfrauds, i will look in to it. You got my work on that. Iam pretty sure that there is a voterfraud, witch makes me want to get right way från this bias från people.
Just like 2016, many on the left, and anyone who voted a nazi. Its discraceful!!! Thie real results are going to take some time.