Citat:
Ursprungligen postat av
Kid-Stardust
Vilka är bevisen för valfusk? Har inte hängt med i tråden då jag haft fullt upp på jobbet idag.
Jag har postat en hel del länkar till det igår så du kan kolla mina inlägg.
Det har kommit fram mycket mer under dagen som andra har skrivit om också.
Det handlar om hundratusentals röster med 100% Biden som rapporterats från flera delstater bland dom sista %en av räkningen.
Det handlar om att tusentals valobservatörer har stängts ute ur vallokaler så att rösträkningen har skett utan observatörer.
Hundratusentals och tillsammans miljontals röster "hittades" efter att vallokaler räknat klart och valobservatörer lämnat.
Miljontals "poströster" har körts in med skåpbilar till vallokaler sent i räkningen och i vissa countys så var det 100% Bidenröster i lådorna som bars in.
Identiteter från döda människor vissa dog på 80-talet har använts för att rösta i valet.
Vissa valkretsar har mer än dubbelt så många räknade röster som registrerade röstare.
Rösträkningen avbröts mitt i på valdagen och återupptogs nästa dag med helt andra resultat, från 45% Biden röster så hoppar allt helt plötsligt till 55-75% Biden röster när valräkningen återupptagits.
Detta utan att valobservatörer närvarat och hundratusentals nya röster har "hittats".
Något liknande har aldrig skett tidigare i modern historia, det är ett enormt valfusk som pågår detta år.
På valdagen så vann Trump ganska stort tills att rösterna i vissa delstater slutade räknas av oklar anledning, sedan förlorade han enormt och miljontals nya röster dök upp ur tomma intet.