2020-11-05, 14:10
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Att det inte blir nya krig i mellanöstern med USA involverat gynnar oss och därför har han stöd.

Touche. Dessutom är det väl också bra att han initierar regler för hur Kina inte får stjäla bolag i USA, regler som EU efter 2-3 år kopierar rakt av. En annan bra sak är att han förmår länder som Tyskland att betala mer till Nato, dom har skinnat anfdra länder på 1000-tals miljoner genom att inte betala. Trump satte också ned foten mot en andra gasledning...

Kanske enklare att notera vad Biden skulle göra för att stärka Sverige och Europa ?
Nya krig, mer flyktingar ? Sänka USA tullar så man kan råna sin kompis ? nämn en grej tack.
2020-11-05, 14:11
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
De som beslutade att göra om reglerna kring mail in voting ville skapa kaos och misstro till systemet alternativt möjliggöra storskaligt fusk, det är uppenbart. Jag står fast vid min tro att det kommer leda till inbördeskrig, och även om jag välkomnar det som oundvikligt så känns det samtidigt väldigt läskigt. Oroliga tider väntar.
2020-11-05, 14:11
Medlem
En annan förklaring till Trumps starka inhämtning sista veckorna, som inte tycks hjälpa, var Obamas aggressivitet. Han var känd som eftertänksam och fri från hårda ord. Men nu kom hans rätta jag fram och massor av tveksamma väljare bestämdes sig för Trump. Litet mer och Obama hade stjälpt Biden.
2020-11-05, 14:12
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Helt galet om man ens kan förneka att det finns fusk med poströstningen. Det här är ju ett bra jävla bevis på det. En död 102 åring som röstat... Vad är nästa steg, att registrera sin katt att rösta på Biden?

Om utifall att det här är vanligt förekommande vet jag inte, men man kan fundera på hur det kan vara möjligt och varför det inte finns uppdaterade röstlängder.

Men den riktigt knepiga frågan är förstås hur man kan veta vad den här avlidne gentlemannen röstat på.

ATT han har röstat (trots långt gången likstelhet) är ju illa nog, men hur kan man vara säker på att det är ett valfusk för Demokrater eller Republikaner?
Avslutad
Hur tror ni dollarn påverkas?

Om biden vinner stärks den?

Trump störtdyker ?

Tvärtom?

Hur kommer dollarn att påverkas de kommande månaden? Dags att börja investera i dollar snart?
Medlem
westrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Varför vill folk i Sverige att Trump vinner?
Trumps politik gynnar inte riktigt oss här i Sverige, utan tvärtom.

så är det men det är också viktigt att världen tar steg i den riktning vi vill, så sverige tar efter
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Felrapporterade siffror in till media gjorde att man trodde man räknat 98% av rösterna medan det var 60-70%..

Fox valde dock att inte ta bort flaggningen till Biden vilket i sig är mycket suspekt. Antar att de idag eller imorgon blir tvingade att rätta detta till "toss up" i takt med att röster tillfaller Trump.

Är det inte märkligt att alla dessa missöden och fel alltid tillfaller Republikanska kandidaten. "Man undrar sa flundran."
Haha! Jag kan känna desperationen ända hit f*cker!

Kan du inte upplysa folk om din "modell" nu?

Tveka inte...bevisa dina grundskole-matte skillz baby!
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
De som beslutade att göra om reglerna kring mail in voting ville skapa kaos och misstro till systemet alternativt möjliggöra storskaligt fusk, det är uppenbart. Jag står fast vid min tro att det kommer leda till inbördeskrig, och även om jag välkomnar det som oundvikligt så känns det samtidigt väldigt läskigt. Oroliga tider väntar.

Inbördeskrig? Bitch please, amerikaner är alldeles för bekväma för att palla något sådant. Oroligheter, upplopp osv - visst. Inbördeskrig? Nä, kommer inte att hända.
2020-11-05, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
oddsen är tydliga på betfair.
Pennsylvania Biden 1.19 och trump 6.0
Georgien Biden 1.47 och trump 3.0
Arizona Biden 1.28 och trump 3.95
Nevada Biden 1.21 och trump 5.5
North carolina Biden 3.75 och trump 1.32

Vet inte vad oddsen baseras på men trump leder just nu med ca 2 procentenheter i Pennsylvania. 89% inräknade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Trump om Epstein: "Terrific guy. He's a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side".
Trump om Ghislaine Maxwell efter att hon blivit gripen i augusti i år: "I haven't really been following it too much. I just wish her well, frankly."

https://pbs.twimg.com/media/ElougM_XgAAsQYl?format=png&name=small

Peddo-Trump.

Svagsint kommentar. Om man säger en sådan sak som framhåller "younger side" offentligt i de finare salongerna så har man på ett elegant och ironiskt sätt sagt att personen i fråga är en masskonsument av unga kvinnor.
Medlem
Emolls avatar
Förvånande att svensk MSM lyser i sin frånvaro om röstfusket som uppdagas allt mer i USA.... Not.

Visselblåsare från Michigan

https://youtu.be/fS6xOuhsiJw

Biden är en av Amerikas mest falska och genomkorrupta politiker. Alla visste att detta valet skulle bli smutsigt och det viktigaste valet någonsin för demokraterna att vinna. Trump är etablissemangets största hot någonsin.
Bannlyst
11.000 röster kvar att räkna i Fulton county, Georgia enligt CNN.

Trump leder med 18500 röster.

Resultat kommer 17.00 svensk tid.

Biden har inte tillräckligt med röster för att kunna ta in Trumps ledning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in