Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Spelar inte så stor roll om han inte gör det. Bara han vinner dom staterna som är predicted nu så har han alla 270 elektorer. Är väl bra om han tar Pennsylvania också så han vinner med marginal.

Ja, det räcker med Arizona och Nevada. Men tar han Pennsylvania ensamt så är det klart. Jag tror att han tar Arizona, Nevada, Georgia och Pennsylvania. Trump tar North Carolina och Alaska.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
tog inte biden arizona?

Nej bara i FOX. Arizona hade 650K till 1 miljon kvarvarande röster att räkna.

Dessa kommer kunna ge Trump lead i Arizona.
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag har ingen aning om varför den sidan inte uppdaterats, men det handlar inte heller om vad jag frågade honom. Jag undrade vad han får utav att sprida direkta lögner för det är flera som gjort det i tråden. Det finns "lögner" om valfusk som inte går att verifiera rakt av, sedan finns det lögner som "i Michigan har man gjort en omräkning och Trump vinner" som man direkt kan se är en lögn. Jag fattar inte varför vissa i tråden gör detta

Jaja ok. Erat tjaffs för sig. Jag menade mest att den uppdaterades för 8h sedan. (11:40pm Michigan) då ledde Trump. Men långt tidigare på dagen skulle Trump redan tappat ledningen. Jävligt konstigt tycker jag.
2020-11-05, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Du är felinformerad, kompis. En president som tafsar på småtjejer har suttit där i fyra år. Han ska ut och när han kommer ut så väntar med största sannolikhet åtal just för att han tafsat på småtjejer. Inte för intet som han umgicks så flitigt med Epstein!

Haha ja, är väl typ minst 25 kvinnor som anklagat Trump så tidigt som 70-talet för olika sexuella trakasserier och övergrepp.
2020-11-05, 13:57
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nej bara i FOX. Arizona hade 650K till 1 miljon kvarvarande röster att räkna.

Dessa kommer kunna ge Trump lead i Arizona.

Varför blev Biden så snabbt utsedd till segrare i Arizona av Fox? De är väl i Trump-hörnan?
2020-11-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Lutar åt att Biden tar hem Pennsylvania också. Förmodligen även Georgia. Och Arizona. Och Nevada.

Trump tar Alaska och North Carolina.

De få som lutar åt biden är nevada och arizona. Nevada är 75% inräknade så ett tag kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Haha ja, är väl typ minst 25 kvinnor som anklagat Trump så tidigt som 70-talet för olika sexuella trakasserier och övergrepp.

Japp. Och just nu står han anklagad i ett våldtäktsmål där han vägrat lämna sitt DNA. Något som skulle kunna fria honom från anklagelserna, men nej. Den mannen har en hel del att dölja.
Medlem
Efter att ha räknat ihop oddsen på delstaterna nu har biden just nu ca 97 % sannolikhet att nå först till 270. Trump då 3%. Sedan finns det ju möjligtvis sedan en liten chans för Trump att vinna i domstolen på något sett. Jag antar att det är därför som oddsen för att bli president ändå är betydligt jämnare. För att bli president nu cirka 86-14 till Biden. Men att säga att det är jämnt i detta val är väldigt fel.
Medlem
Dickenss avatar
Härligt. Biden krossar Trumpeten även i Pennsylvania. Nej du Donald, du kan börja packa väskorna.
2020-11-05, 13:59
Medlem
Det har pratats om att svarta vänder Trump ryggen..
I Alabama har Trump fått 62, 9 % av rösterna..
I Louisiana runt 58, 6 %
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Det var Bill Clinton som umgicks Epstein .

Finns bilder på både Trump och Bill som kopplas ihop med Epstein kompis.
Medlem
undercover-racists avatar
Ge oss ett resultat nudå. Börjar ta alldeles för lång tid med rösträkningen och det är inte konstigt att tvivel uppstår bland allmänheten när det tar så lång tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in