2020-11-05, 13:12
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Om de nu kan fuska så lätt, varför lät de Trump bli president? Ingen hade ens höjt på ögonbrynen om han förlorade mot Clinton.

Dom tog inte i tillräckligt mycket förra gången. Något dom tagit lärdom av till det här valet.
Dels är Team-Trump förberedda samtidigt som demokraterna måste tänja på sina gränser när det kommer till fusk. Vilket i sin tur kommer göra det väldigt enkelt för Rudy att påvisa fusk.

Folket som ska storma Vita huset måste ha en bra anledning till det.
2020-11-05, 13:12
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Georgia räknas för fullt nu.
Händer inte ett smack där.
2020-11-05, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Varför behöver han PA? Räcker ju med att han behåller ledningen i Nevada. Dessutom har han goda möjligheter att vinna Georgia.
Om han ta PA behöver han inte vinna något mer.
2020-11-05, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
"An attorney for the city of Detroit, Lawrence Garcia, tells me he ordered some of the windows be covered because some of the workers nearest the windows felt concerned with people outside potentially filming them or ballots. Not all the windows were blocked."

Källa
https://twitter.com/MattFinnFNC/status/1324135019028320259?s=19

Det är 100% olagligt att försöka fota valsedlar som visar hur enskilda individer röstat. Och man var tvungen att sätta stopp för det.

Då var det också förklarat.

Att försöka fota valsedlar ja. Men det var inte det du hävdade. Att filma valarbetare är inte olagligt. Du kan omöjligt se valsedlar från fönstren.

Gulligt försök dock.
2020-11-05, 13:14
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Fatta kaoset om Trump skulle vända detta nu. Haha hade nästan kunnat ge pengar för att se detta hända

Hur menar du då? Vad är det för kaos du vill se?
2020-11-05, 13:14
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Om man tittar på Georgia på alla counties så är det 100% färdigräknat enligt Fox, ändå stiger det och hur kommer det sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
De har hittat några extra säckar

Jag vet inte var ni tittar, men enligt Fox News är det 98% räknade i Georgia. Dvs 2% har inte räknats. Därför kan antalet röster öka för båda kandidaterna.

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Jag vill gärna se bevis på de 100% som det påstås att Fox News visar. För när jag kollar Fox News är det som sagt var 98%. Se bildbevis.

https://www.bildtagg.se/bild/1noziig3nmmez39xamtf3yg
2020-11-05, 13:15
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Nej, det verkar extremt osannolikt. Men "desperate times calls for desperate measures".

Wake up sheep!

Klart det är valfusk. Drösvis med bevis ute på internet. Gå in på youtube och sök.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Vad fan pratar du om?
Förnekar du att FBI har tillgång till material som kan leda till en brottsutredning?

Vad har Trump gjort för olagligt?

Jag förnekar inte att FBI har tillgång till material som kan leda till en brottsutredning. Jag förnekar dock att denna brottsutredning skulle vara kopplad till Biden.

Trump har gjort en massa olagligt. Dels ekonomisk brottslighet, men även våldtäkt, som han just nu står anklagad för. Han vägrar dock lämna sitt DNA, vilket är märkligt, för det skulle ju kunna fria honom på studs.

Du kommer nog få dig en överraskning när det här valet är över och Orange Mussolini tvingas lämna ämbetet i januari. Då försvinner hans åtalsimmunitet.
Medlem
Varför är rösträkning så långsam? Verkar ju som detta går betydligt snabbare i Sverige.
2020-11-05, 13:16
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag vet inte var ni tittar, men enligt Fox News är det 98% räknade i Georgia. Dvs 2% har inte räknats. Därför kan antalet röster öka för båda kandidaterna.

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Jag vill gärna se bevis på de 100% som det påstås att Fox News visar. För när jag kollar Fox News är det som sagt var 98%. Se bildbevis.

https://www.bildtagg.se/bild/1noziig3nmmez39xamtf3yg

Ja, men om du klickar och får upp alla counties på Georgia så är varje county 100% räknat
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Händer inte ett smack där.

Räknas det inte röster eller dröjer de med redovisningen? En viss skillnad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Hur menar du då? Vad är det för kaos du vill se?

De bästa är att jag skulle vilja se alla medier i Sverige gråta ut.
Sen vill jag gärna se BLM och Antifa göra ännu mer kaos, för då vet vi ännu säkrare vilka som är problemet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in