2020-11-05, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Trump leder med 160,000 i Pennsylvania, men 11 procent av rösterna oräknade
Trump leder Georgia med 23,000 röster, men 5 proccent av rösterna är oräknade

Tror Biden kan knappa in och ta hem Georgia åtminstone. De countys som är kvar att räkna där är väl starka demokratfästen.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
CNN mindre partiska än Fox?

Det är säkert lika...vad vet jag, man väljer helt enkelt vilken typ av propaganda man vill ta del av utefter vilka nyheter som prånglas ut. Lite som musik: det finns en kanal för varje känslostämning.
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Kan du förklara hur eller vill du bara informera mig om att du brukar titta på Youtube?

Exakt vad gav din postning här?

Förstår du inte frågeställningen?

Kommer demokraterna undan med detta massiva valfusk eller räknar de med att en tillräckligt stor andel av befolkningen är svagbegåvade på din nivå?
2020-11-05, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Va? Enligt Fox grafik är 98% räknat i Georgia?

Är inte ens grafiken samma mellan bolagen?
2020-11-05, 09:35
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Expressen kör precis Live-TV med Trump knappar in i Arizona då han tydligen leder i de sena poströsterna. De verkar tro att det är möjligt för Trump att vinna där. Det skulle ju skaka om lite....

Är nog osannolikt dock...

Ytterst osannolikt men inte omöjligt. Han har sin beskärda del medvind just nu.

Inte alls. Gårdagens uppdatering från Arizona ser mycket bra ut för Team Trump !

"Maricopa County (final update for the evening) - 57.9/40.5 Trump to Biden total ballots counted 62,002. Net gain of 10,783 for President Trump. Trump is still in line with what he needs to catch up statewide."

Notera att dessa röster räknas från det mest Demokratiska fästet (största) men att röster från kringliggande områden kommer generera ytterligare stöd för Trump.
2020-11-05, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Som nazist kan jag säga att Trump är en skymf för världen.
Helt riktigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Tror Biden kan knappa in och ta hem Georgia åtminstone. De countys som är kvar att räkna där är väl starka demokratfästen.

Jag tror det
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Bajden gör ju em mega Freudiansk felsägning när han säger The most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American Politics.

https://www.youtube.com/watch?v=g5MCopFoNCs
Nja, om du reagerar på att han inte sade 'anti-fraud' så är det rätt lugnt underförstått i officiella sammanhang. Annars måste man fråga sig vad ex:vis Serious Fraud Office tillåter sig syssla med i Storbritannien, Ekobrottsmyndigheten här hemma, och USA:s något fiskiga IRS Criminal Investigation.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Är inte ens grafiken samma mellan bolagen?

Fast 23 000 rösters skillnad är samma iallafall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Du har visat en rapport som säger att han dog av kvävning, vilket man gör när man kolar vippen av opioidöverdos.

Att han skulle ha kvävts på grund av knät i nacken (medan han samtidigt kunde prata) får du nog hitta en bättre källa till för det är liksom orimligt i sig självt.

Man kan nog mer eller mindre strypa någon medvetslös medan de pratar, tror jag, men då är det ju blodtillförseln till hjärnan man får strypa och det gör man inte med ett knä i nacken. Poängen är att om man stryper luftflödet så att man inte kan andas, då kan man heller inte påtala detta.

Att man känner panik och upplever det svårt att andas när man är nedbrottad är ju något helt annat och (förutom offerkoftan) en möjlig anledning till att de börjar gasta om att de inte kan andas så fort de blir gripna.

men alltså, ur dum i huvet är man om man ser två pers sitta på nåns kropp och en tredje stå med sin fulla kroppstyngd på nåns hals, och när personen slutar andas efter tio minuter av detta och obduktionen visar kvävning å då tänker "ah, det måste va överdos"

du bad mig styrka mina påståenden, det gjorde jag.
du tvivlar ändå MEN HAR INGA SOM HELST UNDERLAG

mycket snack å ingenting bakom. inte ett jävla skit.
precis som er ledare.

VALFUSK!

jaså, hur då?

VALFUSK!

fullständigt tom i huvudet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Trumpsters står utanför en myndighetsbyggnad i Arizona och protesterar mot att rösterna räknas i en demokrati. Tydligen lite YMCA också.

https://twitter.com/atrupar/status/1324220080889208832
Hur idiotiskt om helst!
Hur kunde han lura i sina anhängare att räkna röster är felaktigt?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Va? Enligt Fox grafik är 98% räknat i Georgia?

De har hittat några fler säckar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in