2020-11-05, 07:20
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Jag är verkligen besviken över att Trump verkar förlora men du verkar ju vara i total förnekelse, ta det lugnt!

Du kan ändå inte påverka någonting och du får bara vi som hoppades på Trump att se korkade ut.

Med reservation för att du inte bara trollar förstås vilket ser troligast ut.

När Trump behöver sina supportrar (över hela världen) ska du då vända han ryggen?

Fake News måste besvaras oavsett om det är i Sverige, Tyskland, England eller USA.

Media är folkets fiende och det är samma media här i Sverige som i USA.
Medlem
Jirens avatar
Tucker nu om stämningarna mot valdistrikten. Fox News. Intervju med Trumps pressekreterare.
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Alla dessa ”bevis” som kommer fram om valfusk visar ju även att det här fuskandet har pågått tidigare val. Avlidna människor som ska ha röstat och allt där till.

Vad är annorlunda idag? Varför får detta en sådan stor uppståndelse idag?

Det amerikanska valsystemet är bland de sämsta i världen. Kanske dags att se över valsystemet en gång för alla.

Det här kan komma att avslutas i HD men även där lär Biden vinna tyvärr.
För att de är just de rösterna som kan komma att avgöra vem som vinner. Ta Michigan till exempel som vågmästarstat, där är det flera som rapporterat valfusk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Vad oväntat, gifta kvinnor röstar Trump medan ogifta singelkvinnor som åker kukkarusell röstar Biden:

https://pbs.twimg.com/media/EmCGGKFXUAEyuI6?format=png&name=900x900

plus att trump har gjort det som SD gjort med halv framgång i sverige, ställt arbetare mot minoriteter. klasskampen, som är väldigt viktig för mig och som jag tror är grundläggande för att få ett friskt samhälle, är helt bortplockad.

det är den vita arbetarklassen som ska slåss mot den svarta arbetarklassen. dom är fiender.
trump är frälsaren, frigöraren. och alla som säger nåt annat ljuger.

han kanske ska beställa mord på journalister som frågar för mycket. eller ska han? skoja ba. eller?
han kanske sitter kvar på presidentposten även om han förlorar. eller ska han? skoja ba. eller?
2020-11-05, 07:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Tydligen så är 70 % av rösterna på Biden röster mot Trump medan de som röstat på Trump röstat för Trump i över 50 % av fallen (hörde detta på P1 radio).
Röster på Biden är alltså proteströster.

Exakt. Det skulle inte förvåna mig det minsta om detta stämmer. Det är ingen som hyllar Biden, det är ingen som besöker Bidens valmöten. Biden är en nolla med noll förankring hos folket. Ingen älskar Biden, knappt hans egna barn.
2020-11-05, 07:21
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Ord och inga visor. Biden drog tio talet besökare till sina rallyn. Trump drog tiotusentals och nära 100.000 på vissa platser. Det här är en strid mellan korrupta djupa staten med dom fyra ryttarna , ägarna till bankerna samt msm mot det lilla som finns kvar av Amerikanska folket.

Jag satt själv och räknade på demografiska utvecklingen i USA och insåg redan förra valet att inflödet av migranter skulle ge demokraterna en stor fördel. Det vi ser är förrutnelse av USA genom massiv korruption med hjälp av propagandan kallad msm.

Hade inte coronan dykt upp som öppnade för massiv poströstning så hade kuppen aldrig kunnat genomföras. Så lämpligt att den släpptes precis i år.

Juden allierar sig alltid med vänstern, de som är närmast kommunismen. Sen driver de alltid på för mer immigration som försvagar landet, moralen och kulturen. En färglös massa vill de styra över. Ju fler det kommer ju starkare blir vänstern, som sakta formas till kommunismen igen, med juden på topp, som förra gången. När de mördade 60 miljoner ryssar.

Dit vill dom driva oss igen. Fast nu på en global nivå redan från början, så att ingen slipper undan. Denna planet är deras. Vi är boskap som måste utnyttjas, fast först utrotas till 90%, vi måste ner i 500 miljoner trots allt enligt deras plan. För en hållbar miljö. Där håller jag med dem.
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-05 kl. 07:23.
2020-11-05, 07:22
Medlem
Joe Biden ser nästan ut att kunna trilla av pinn vilken dag som helst. Om han blir vald, och tex avlider efter ett år, vem blir hans ersättare som president?
Medlem
GREKEN1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Joe Biden ser nästan ut att kunna trilla av pinn vilken dag som helst. Om han blir vald, och tex avlider efter ett år, vem blir hans ersättare?

Kamala Harris blir det da.
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Ja det kan nog de flesta från båda läger vara överens om. Trump har sitt eget track record att tacka.
Anhöriga släktingar vänner och kolleger till de 234 000 som dött av covid19 tackar Trump genom valsedeln.

De högsta dödstalen lär ju vara i områden som styrs av Demokraterna.
2020-11-05, 07:23
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
redan i första meningen glider du in på ett personangrepp på mig, inte ett grovt, men ändå.
tråkig debatteknik som gör det svårt att mötas.

men okej.
du tycker/tänker att BLM är en rörelse för folk som bara gillar att slå sönder saker och rättfärdigar det med mordet på george floyd? jag vet, det stack till i dig när du läste mordet, men jag har mycket svårt se det som nåt annat än en avrättning med tanke på hur mycket dom hade honom under kontroll kroppsligt och hur lång tid polisen hade sitt knä på floyds hals.

d.

Om jag inte minns helt fel så påvisade utredningen kring hans död att han dog till följd av olagliga substanser som han intagit, inte till följd av polisens ingripande.
2020-11-05, 07:24
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Joe Biden ser nästan ut att kunna trilla av pinn vilken dag som helst. Om han blir vald, och tex avlider efter ett år, vem blir hans ersättare som president?
Oavsett om han dör eller avgår blir Kamala Harris president. Hillary Clinton eller Michelle Obama som vice.
2020-11-05, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Lipar aldrig över fascism, utan bara konstaterar den manifesterar sig med trumpen.
Om du inte vill argumentera, så behöver du inte svara mig, men gör gärna, för jag svarar gärna.

Jag tänkte mer att du kunde påvisa nått om vad som var fel, men argumentera med fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
Det kanske inte är din grej?
Eller?

Men nu de närmaste veckorna kommer vi få se trumpen agera emot demokratin och konstitutionen som de ser som ett hinder för totalmakt.
För en sak vi vet med trumpen, det är att han är helt ointresserad av att sköta ett land och hjälpa folket.
För det har vi sett i trumpens politik, där bara de allra rikaste verkar få hans uppmärksamhet i den.
Sen svinga vilt omkring sig och hopas ingen märker.

Herregud vilket skitnödigt inlägg utan något innehåll. Och återigen misslyckas du med att se var du gör bort dig. Men nu sitter jag vid datorn istället för telefonen så nu blir det lättare att citera vad du skrev för att underlätta för dig.

Citat:
Lärt mig demokrati är det värsta invektivet för dagens trumpnissar.

Om lipandet från republikaner nu är en å så var lipandet från demokrater för 4 år sedan en syndaflod. Ändå kan du med att vara en sådan fruktansvärd hycklare att du pekar ut just republikaner nu. Pinsamt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in