2020-11-05, 00:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump kommer att fixa Wisconsin och Michigan i HD. Tro mig.

Varför ska vi tro dig? Berätta vad du vet om HD. Vilka lagar de har att förhålla sig till och vilken paragraf som du vet blir de viktiga?

Du vet väl att HD bara kan döma efter lagen? Inte efter presidentens önskemål. I annat fall vore deras rättsystem extremt svagt. Så jag vill veta vilken lag och på vilket sätt valresultatet brutit mot lagen eftersom du som sagt var vet att HD kommer att döma som Trump vill.

Jag väntar med spänning. Ska borsta tänderna under tiden. Och tömma diskmaskinen.
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Börjar tro att Biden faktiskt kommer sopa hem resten nu: NV, AZ, PA, NC och GA. Just nu har tRump kommit ner till 50 % i GA och det är 6 % kvar att räkna. Biden leder i NV och AZ och T har lite över 50 % i PA och NC. Men vartefter fler poströster räknas tappar T allt mer överallt.

När det gäller den s k popular vote talar de t o m en historiskt stor seger för D.
Jo det blir ju 100.000 - 0 till Biden varje gång en ny tunna "poströster" räknas.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Varför säger alla att Trump kommer förlora PA? Han leder ju stort där med 88% av rösterna räknade. Fattar inte!

Han leder med strax över 4% och rösterna som är kvar att räkna gynnar Dems, ledningen har krympt från 16% till strax över 4, Biden kommer vinna PA
2020-11-05, 00:39
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Och varför fortsätter ni att skriva att Trump kanske tar AZ? AZ är väl klart sen länge?
Inte i Nixters fantasibubbla.
Medlem
Den kvinnliga-skaran som är för abort är jävligt roliga.

"hej, vi vill knulla män men blir vi gravida då tar vi bort de." just de män håll er borta från oss, vi Hatar er!! 💁‍♀️

Hoppas dom själv dör för att dom kommer inte att skapa barn endå 👍
Medlem
Citat:
Och varför fortsätter ni att skriva att Trump kanske tar AZ? AZ är väl klart sen länge?

FoxNews har utropat Biden som segrare i AZ åtminstone.
Medlem
DjPuttes avatar
nej då tar man natta då...
Får se detta forts i morgon och se har det hänt ngt fram till 07:30-08:00 då man brukar kliva upp som regel....
Forts likt detta så kanske PA fallit över till Biden som kommit i kapp genom poströster, Kan Arizona räknats klart och resultatet står sig...
Intressanta frågor att se på i morgon!
Medlem
tojos avatar
Citat:
Varför säger alla att Trump kommer förlora PA? Han leder ju stort där med 88% av rösterna räknade. Fattar inte!

Kolla vilka kommuner som har kvar röster att räkna, det är de stora runt städer som har rejäl majoritet Biden. Det i kombination med att röster utanför valdagen kommer från demokrater )som inte vill rösta i lokal pga corona) gör att kvarvarande röster sannolikt har kraftig överrepresentation i Bidens favör.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Omräkningar kanske. Ingen stat har någonsin bytt färg efter en sådan. Valfusk i USA visar sig dessutom alltid vara minimalt, alltså färre än 100 unika fall och ingenting organiserat.

Det är alltså bara att acceptera att Kamala Harris segrat.

Sumtin’ like that.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Omräkningar kanske. Ingen stat har någonsin bytt färg efter en sådan. Valfusk i USA visar sig dessutom alltid vara minimalt, alltså färre än 100 unika fall och ingenting organiserat.

Det är alltså bara att acceptera att Kamala Harris segrat.

Jag kan föreställa mig hennes ökända hånleende.

"Execute order 66". Sen avrättas alla vita män.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Suck, det är på så låg nivå att det inte ens är kul. Jag kan också spela in något sådant och hävda vad som helst. Det där är inte bevis, det är hörsägen som är noll värt vare sig det är en demokrat eller republikan som vräker ur sig ordbajs.

Men det skiter väl jag i vilken foliehatt du har på dig idag? Vad du påstår är att dom där kvinnorna framstår som oärliga.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=OM4uF0AQig4

Det tycker inte jag. Tycker dom framstår som väldigt mogna mer oroliga.

Allt annat än dems dvs.

Sluta sucka som en fjolla o kom med en legitim åsikt om du ska diskutera.

Jag har inte tid för en massa suckare.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Var läser du om att Arizona tros bli rött tills Fredag? Tar gärna del av den källan.

Hoppet e det sista som överger en, sägs det.

Arizonas röster från Maricopa kommer börja ramla in nu snart, vi kommer börja se klättringen. Dom fick starta först när valövervakare från Team Trump var på plats.

Vad gäller rött tills Fredag så är det dom Republikanska röstövervakarna som säger att de kan ha räknat en såpass stor del av de 515.000 rösterna att man flippar "runt" Fredag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in