2020-11-05, 00:34
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Lugn min vän. Fredag tror man att vi har Arizona till Trump.
515K röster som skall räknas, kommer göra underverk tror jag..

Därefter är det Pennsylvania. Där har vi redan ledande Republikaner från Florida som varit med om detta tidigare och löst det samt Rudy på plats som stoppar alla "hemmakokta" röster.

Var läser du om att Arizona tros bli rött tills Fredag? Tar gärna del av den källan.

Hoppet e det sista som överger en, sägs det.
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hade det inte varit en pandemi så hade han gjort det ja

Vad har Trump gjort för fel när det gäller Covid-19?
Medlem
Den nye domaren, Barret, kommer bli avgörande om några veckor.

https://www.svd.se/sa-kan-trumps-nya-domare-bli-avgorande
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
New york times säger att Biden har 56% av kvinnorna. Vad säger din lögnboll?

Jag jämför med hans tidigare resultat. Trump tävlar mot sig själv. Samma md Biden so tävlar mot Hillarys siffra, i en specifik kategori.
Medlem
Citat:
Aldrig, men min är snyggare än Melania.

Och hade jag bara ärv 1% av vad Trump ägt så hade jag haft 40 kvinnor snyggare än melania

Yeeeee right boiiiii!
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
New york times säger att Biden har 56% av kvinnorna. Vad säger din lögnboll?
Vad röstade resten av kvinnorna på då? Third Party? Eftersom att du sa ”inga kvinnor röstar på Trump”
2020-11-05, 00:35
Medlem
nerdnerds avatar
Börjar tro att Biden faktiskt kommer sopa hem resten nu: NV, AZ, PA, NC och GA. Just nu har tRump kommit ner till 50 % i GA och det är 6 % kvar att räkna. Biden leder i NV och AZ och T har lite över 50 % i PA och NC. Men vartefter fler poströster räknas tappar T allt mer överallt.

När det gäller den s k popular vote talar de t o m en historiskt stor seger för D.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Tack vare BLM och Antifa rörelser och Gen Z som det kallas, enorma tryckningar från media etc. Trump är det stora monstret, Trump har förstört hela USA och försvårat för folket. Tror inte det är snack om fusk. Fler har röstat, svårare än så är de ej

Fler har säkert röstat än i förra valet, men en ökning på 22 procentenheter? Kom igen...
Medlem
Kurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det är precis vad det handlar om, jag är vänster och anser att det är betydligt högre chans att se progressiva policies med Biden än med Trump, även om chansen med Biden är oerhört liten. Vid sidan om detta är det ju så klart kul att se alla Trumpsupportrar smälta nu, jag kan tänka mig att det vi känner nu är vad de kände 2016
Och även om de får igenom 0 vänsterpolitik, så går det iaf inte baklänges mot fortsatt extrem högerkonservativ politik.

Inget konstigt alls egentligen, ungefär som att bli förvånad över att vänsterpartister i Sverige hellre har tex moderaterna eller centerpartiet vid makten, än Sverigedemokraterna, vilket jag tror är ganska självklart.
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
MÖJLIGT RÖSTFUSK NEVADA, CLARK COUNTY (LAS VEGAS)
102% inlämnade röster på 100% registerade röstberättigade upptäckt av Judicial Watch.
https://twitter.com/TomFitton/status/1324118477158961155

Iofs inte helt omöjligt. Trump sa ju till folk att dubbelrösta. Först att mailrösta och sedan att rösta på valdagen. Men det har du väl ”glömt”, eller hur?

Jag ser fram emot en kontroll av rösterna, så att vi får se exakt hur många republikanska röster som ska räknas av.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrufwin
Troligen det bästa inlägget i tråden. En gång i ungdomen trodde man att internet skulle vara bra för samhället men istället har vi fått ett överflöd av religiösa fanatiker, höger/vänstertroll med ett ordförråd från ”Livets Hårda Skola”, antivaccinförespråkare, konspirationsteoretiker , QAnon, fan och hans moster. 😂

Visst, internet är delvis en flopp. Men den som sitter i Vita huset påverkar våra liv. Därav intresset. Vem som styr i Chișinău påverkar inte våra liv, därav ointresset för valet i Moldavien i helgen.
2020-11-05, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
HD kommer inte göra ett skit. Tro mig.

Varför tror du att Trump var så snabb att få in denne domaren Barrett innan valet??😁😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in