2020-11-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
"Saknar du precis"... vad pratar du om?

Läs på. Återkom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Jaha, så det har varit fullt krig i Mellanöstern och Nordkorea medan Trump varit president i dessa fyra år?
Att man helt plötsligt skulle bli kompis med Putin efter att ha smutskastat och misstänkliggjort Ryssland för allt mellan himmel och jord och sammankopplat Trump med detta.

Detta var något helt nytt för mig!

"Europa enat" säger du? Ja, Biden vill nog gärna se ett Europas förenta stater. Ännu ett odemokratiskt överstatligt projekt som förtrycker folken i de suveräna nationerna.

Jag tror det var sarkastiskt menat. Helt tvärt om med andra ord.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det händer ju väldigt lite... Rösterna räknas ju så långsamt nu.

Man kan då kolla en dålig live-stream på rösträkning i Michigan:

https://www.youtube.com/watch?v=eVPT3nDFNVA

Herre jisses, så tragiskt, tråkigt arbete att räkna röster. Och ingen musik att lyssna till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Jovisst. Låt den som är minst värst vinna och kasta den andra till vargarna.. Trump åt vargarna!

Joe Biden är verifierad pedofil, hans egen dotter har fått gå i terapi efter naken duschar med Joe under barndomen.

Sök på "Creepy Joe" och se hur pedofilen står och tar på småflickor inför kameran helt öppet, ett jävla svin är det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det där är ju knappast bevis för pedofili. Han kysser också gamla tanter. Lite på samma nivå som när Trump anklagades för pedofili för att dottern satt i hans knä för X antal år sedan.
Det finns hur mycket som helst på Youtube där han tafsar på barn. Om du inte fattar vad för slags äcklig människa Biden är har du stora problem.
Medlem
Georgia står och väger på en amerikansk gubbkuk nu, inser ni det? 10 pinnar att hämta där. Tar Biden den ser det väl mörkare ut än i Bodens röv för Trump?
Medlem
Det här känns inte avgjort än på länge. Arizona förväntas vända!
2020-11-04, 19:41
Medlem
Liepkalniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Kanske att Trump kan sitta kvar till valet -24 ändå. Sedan får vi en ny, lämplig republikan som sitter ända till valet -32 och säkrar ett fortsatt konservativt 20- och tidigt 30-tal internationellt.

Skål för ett konservativt 20-tal!
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Ge mig en bra film/serie på Netflix. Orkar fan inte följa det här skitet. Egentligen så är valet av president noll betydelse för mig, men har blivit helt fixerad nu. Skriv tips!

The Way Way back är bra.
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Biden ska hålla tal. Men det drar ut på tiden.
Fan känner mig låg. Inte för att Trump är någon gud och lite lose canon. I min drömvärld ; Pence som pesident, Trump som näringsminister.
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Han har förstör NATO och alliansen mellan EU och USA.

Han är en fiende till det europeiska folket och har svikit sitt broders folk och sålt ut sig till kineserna och ryssarna.
Vad har du för källa på så befängda påståenden?
Han fattar ju vad kineserna håller på med, och det var ju Hillary som snackade med ryssarna.

Han värnar sitt land, det är kanske vi själva som måste ta itu med vår skit och inte förvänta oss att Amerika ska lösa allt åt oss.

Trump har gjort det bättre för amerikaner - det är hans jobb.
Nu får de smaka på kommunism istället.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu satt den tölpen Mattias Karlsson (SD) i Rapport igen och hyllar Donald Trump som president.

Inget kan skada SD mer än så, det går tvärt emot deras vanliga väljare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in