2020-11-04, 19:35
Medlem
[quote=itsaek|73486042]
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Ljug inte. Socialdemokraterna är reformistiska och kommunisterna är revolutionära.

Jo men är det samma sak?
2020-11-04, 19:35
Medlem
brutalares avatar
Hur går det i valet till Senaten?
2020-11-04, 19:36
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Illvilja`? e väl bara att glädjas att krigshärjaren Trump nu stoppas i mellanösterna och att Biden skapar fred där, samt att fred med nordkorea skapas, samt att relationen med Putin och Turkiet nu normaliseras och att Kina nu slutar med sina utsläpp och att Hongkong Taiwan och Xinjang blir fria. Samt att Europa äntligen blir enat. Det finns bara glädje med Bidens vinst
Jaha, så det har varit fullt krig i Mellanöstern och Nordkorea medan Trump varit president i dessa fyra år?
Att man helt plötsligt skulle bli kompis med Putin efter att ha smutskastat och misstänkliggjort Ryssland för allt mellan himmel och jord och sammankopplat Trump med detta.

Detta var något helt nytt för mig!

"Europa enat" säger du? Ja, Biden vill nog gärna se ett Europas förenta stater. Ännu ett odemokratiskt överstatligt projekt som förtrycker folken i de suveräna nationerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Illvilja`? e väl bara att glädjas att krigshärjaren Trump nu stoppas i mellanösterna och att Biden skapar fred där, samt att fred med nordkorea skapas, samt att relationen med Putin och Turkiet nu normaliseras och att Kina nu slutar med sina utsläpp och att Hongkong Taiwan och Xinjang blir fria. Samt att Europa äntligen blir enat. Det finns bara glädje med Bidens vinst

Korrupte och köpte Biden är den som företräder de galna sionisthetsarna som vill offra tusentals amerikaners liv för Deep states krig i utlandet. Trump har dragit tillbaka massor av us soldiers till USA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Mer valfusk:
https://i.4cdn.org/pol/1604510386950.png

Men om man har rättat felet så betyder det ju att trump vinner michigan eller?
Medlem
Legerdemains avatar
Kanske att Trump kan sitta kvar till valet -24 ändå. Sedan får vi en ny, lämplig republikan som sitter ända till valet -32 och säkrar ett fortsatt konservativt 20- och tidigt 30-tal internationellt.
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag menar att det är inte så pass seriöst(som vissa tror om mig) att jag ska hata någon för att de gillar Trump. Jag gillar bara att retas lite. Men annars håller jag med dig och ser fram emot Bidens & Harris vinst.

japp och glöm inte att Biden nu kommer fixa Coronan med känns skönt och säkert. Go Biden Go Biden Go
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Joe Biden och han nerknarkade korrupte son Hunter kommer åtalas för sina kriminella affärer med Kina, Ukraina och andra skurkstater. Vi ser fram emot ett nytt Watergate.
Jovisst. Låt den som är minst värst vinna och kasta den andra till vargarna.. Trump åt vargarna!
2020-11-04, 19:37
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Oddsen sjönk just frå 3.75 till 3.60 för Trump.

Sluta kolla odds. Den går upp och ned hela tiden. Oftast för att locka folk att betta.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Ryktas om att Biden fick en hjärtinfarkt när han fick höra om hur nära det var nu.
Fan vad tråkigt ändå.
Ryktas av vem?
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
Hur går det i valet till Senaten?

Där hade Biden passat bättre. Eller på Senildepartementet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LynxBullpup
Whoopsie teehee
Men det var ju en "helt normal" ökning av JB röster enligt alla vänsterblivna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in