2020-11-04, 18:58
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Trump var uppenbarligen förvirrad och dåligt informerad när han höll sitt tal i natt. Han hävdade bland annat att Texas ännu inte redovisats som en förmodad vinst för honom (fel) och verkade inte heller ha klart för sig att det bara var Fox News som då förklarat att Biden vunnit Arizona. De siffror som han redovisade om sitt eget försprång i olika delstater var också delvis fel.

Min gissning är att Trump slölyssnat på Fox plus Bannon, snappat upp ryktena om valfusk från den senare och fått en del andra saker om bakfoten.

Han deklarerade ju Texas som vinst. Ifall jag inte är helt ute och cyklar.
2020-11-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Poströstningen är inte juridiskt försvarsbar. Man kan ju inte kunba fuska till sig en vinst i ett val. Därför måste detta upp i HD så att poströstningen försvinner till nästa val.
Varför skulle förhandsröstning/poströstning inte vara juridiskt försvarbart? Det finns tydliga regler för hur detta skall bedrivas på ett säkert sätt.
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Vad har Trump förstört?
Han har förstör NATO och alliansen mellan EU och USA.

Han är en fiende till det europeiska folket och har svikit sitt broders folk och sålt ut sig till kineserna och ryssarna.
Medlem
tinybitss avatar
Nu händer det lite grejer i Michigan.
https://mobile.twitter.com/ZachGorchow/status/1324020925004685314

https://mobile.twitter.com/HowieCarrShow/status/1324026313557086209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Håller med om allt. Plus
6. Att man får en president som är värdig ämbetet och inte är ett mobbande narcissistiskt svin.

Biden är dement och 78år gammal, han vet knappt var han är eller vem folk runt omkring honom heter. Joe Biden kommer INTE sitta 4 år som president, han är för sjuk för det. Sen glöm inte han och hans sexperverte sons Hunters koruppte affärer med utlandet när senile Joe Biden var vice president. Joe Biden kommer få avgå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det som mest irriterar mig är att D-politiker skyddas så mycket av medierna. Det är ju därför Trump vann 2016 för folket fick nog av D-politiker.

Men jag undrar varför folk har fått nog av R-politiker nu och väljer D-politiker igen? Var krig och kaos bättre?

Hur som helst spår jag en mörk framtid i USA just nu.
Det kommer krävas censur och avskaffande av demokratiska fria rättigheter för att få USA lika lugnt som Kina.

Folk sa till mig att världen skulle gå under om Obama vann valet. Jag blev bara rikare och livet blev bara bättre och bättre
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Fel. De som röstar Republicans är de rikaste i USA. Företagsledare. Hollywoodstjärnor. Och hela medelklassen som inte vill att Biden-Harris ska ta 60 % av deras intjänade pengar.

På tal om det - när svärs president Harris in? 20 December?

Hollywood röstar republikanskt? Är du allvarlig
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Låt oss för en stund skippa pajkastningen här och sätta oss ner och TÄNKA.... ....Trump vinner Georgia, det ger 16 elektorer, det är inte dåligt, jag trodde det var en liten byhåla. Sedan vinner han North Carolina, det ger 15 elektorer och förmodligen vinner han också Pensylvania. Sistnämnda stat ger väl 20 elektorer.

Då är Trump uppe i 264 elektorer. Han ligger under i Nevada men tror ni inte här ändå att alla djävla skogshuggare där har röstat Trump?

Sedan är det något som inte stämmer med Arizona. Jag kan inte sätta fingret på det men det stämmer inte med min modell, jag vill inte vika från min modell.
Du kan ha rätt. Det blir spännande om rösterna ska räknas om. Inga oegentligheter kommer väl uppdagas? Democrats skulle väl ALDRIG "STEAL the election"?

Info om Arizona och valfusk:

The latest plot twist comes from Arizona, which had reportedly counted 95%+ of its votes. NYT notes that "due to an error in an Edison Research data feed of results ... the actual estimate is that 86% of the vote has been counted."
https://twitter.com/dcdufour/status/1324019675731288066

För den som vill se en video där man samlar alla uppgifter om valfusk se aktuella videon med Sargon:
https://youtu.be/p9Jdxti4Msc
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-11-04 kl. 19:02.
Medlem
shaktas avatar
Fortfarande har inget lyckats/velat svara på denna frågeställning.

Varför behöver demokraterna 92% av de svartas röster för att vinna medans Trump endast behövde 8% 2016 ? Det visar ju att demokraterna inte är populära bland de vita.
2020-11-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Trump vill att röster ska räknas om. Det är ju inget färdigt resultat än. Tänk om han skulle vinna
Inte särskilt begåvat, minst sagt. Man undrar hur folk kan försvara hans intellekt om och om igen.
Medlem
Trump har nog en chans att ta AZ, men då måste han nog ta NV också för att avgörandet skall stå i PA. Det lär dock inte hända.
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det är också nästa steg i undergången för de europeiska folken.

Jag tror östeuropeiska länder kommer allt mer börja dumpa förlorarna USA och Västeuropa, och börja alliera sig med den enda riktiga framtidsmakten, Kina. På så sätt kommer man klara sig mycket bättre i framtiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in