2020-11-04, 18:42
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Ojoj som denna tråd har utvecklats. Många besvikna trump-väljare som tog ut "vinsten" i förskott. Nu är det istället snack om valfusk. Även personerna som skröt om vilka stora summer de satsat på Trump verkar ha gått under jorden.

Är du säker på att det inte är MSM som du tänker på nu som varit så säkra på att Biden skulle vinna?
2020-11-04, 18:42
Medlem
Blot-Svens avatar
Cyberhora också. Jag är så besviken och kommer ge mig ut och kaosa ensam i mörka skogen om Biden kniper Michigan, och nu leder han med en procent. Mer än Trump gjorde där tidigare.
2020-11-04, 18:43
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag vet inte om det nämnts innan, men de politiska kommentatorerna på trumpvänliga Fox News var upprörda över att Trump i natt sagt att han redan vunnit och sagt att poströsterna är fusk

Man ansåg att Trump skulle ha lagt tyngden i sitt tal istället på de olika segrar han och hela partiet redan tagit. Att han skulle ha sagt att han är säker på att han och partiet ska fortsätta vinna och ta hem det hela - ”häng med mig i 24 timmar så får ni se”.

Oväntat för min del att Fox News skulle bita ifrån

https://video.foxnews.com/v/6206966565001#sp=show-clips

Även republikanska politiker har twittrat om att Trump inte respekterar valsystemet och gått för långt. Att alla röster bör räknas och ska räknas.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2020-11-04 kl. 18:48.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Iofs spammade han bara skit för att provocera dock HAHA.

Ah. Det förklarar saken. Förstår inte varför demokraternas supportar måste vara så ryggradslösa och bara kan fightas och häcklas i grupp. Är ett svaghetstecken på den enskilde individen.

Som en bunt av små "Mini-Filip Hammar" för en lättbegriplig referens.
Medlem
Jag kollade som hastigast och såg att Trump vinner Georgia och North Carolina. Han har stor chans att vinna Pennsylvania, jag tror faktiskt han gör det.

Han har också en chans att vinna Nevada, men det beror nog lite på hur rösträkningsmaskinen är inställd.... ......Avgörandet verkar dröja länge.
Medlem
Citat:
Ojoj som denna tråd har utvecklats. Många besvikna trump-väljare som tog ut "vinsten" i förskott. Nu är det istället snack om valfusk. Även personerna som skröt om vilka stora summer de satsat på Trump verkar ha gått under jorden.

Du tar ju själv ut vinsten i förskott. Fortfarande chans för båda att vinna, mer för den ena mindre för den andra.
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Att du pekar på samtliga bevis som konspirationsteorier är för att du inte kan se utanför ditt politiska skal. Du förstår inte hur kontrollstyrda vi är.

https://twitter.com/RkyMtnMAGA/status/1324013214103969792?s=19

FLER RÖSTER ÄN VAD DET FINNS RÖSTBERÄTTIGADE i Wisconsin...?
Som sagt. Det jag skrev gäller dig också. Hur det egentligen ligger till tar 20 sekunder att kolla upp. Inte ens det bemödar du dig med. Idiot.
Medlem
fittslems avatar
Citat:

Lika härligt är det att se kaxiga vänsteranhängare kravla sig ut från sina grottor och kaxa så fort Biden började få lite medvind. Vart var ni när det såg ut som att Trump skulle ta detta?
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Igår när Trump ledde i Pennsylvania så sa dom på CNN att hans ledning var så stor att av dom 1,4 miljoner förtidsröster som inte var räknade måste Biden vinna 75% av dom för att ta hem Pennsylvania.
Och nu Biden stor favorit att vinna Pennsylvania, skumt. Inte ens experten på CNN trodde på Biden att ta Pennsylvania igår.

DEt är fortfarande oklart vem som vinner Pennsylvania. Men Biden kommer inte att behöva Pennsylvania (eller Georgia) för att vinna valet.
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Han behöver inte pengarna, han har nog att göra ändå

Jag förstår inte varför han verkar så agiterad. Folk får väl sparken lite här och var mest hela tiden. Det är bara söka nytt jobb och se glad ut.
Medlem
Bye Bye Trump

Anyone who thinks Trump is still alive is delusional. The media is not calling it yet because they don't want to contradict themselves by calling it before all the votes are counted.

Here are the facts though.

In Nevada the only remaining votes to count are absentee ballots. These votes strongly favor biden.

Arizona has already been called by the Associated Press for Biden. AP has never called a state incorrectly and wouldn't have called it if they didn't have a reason to do so.

Michigan is now led by Biden. The remainjng votes to be counted here are absentee ballots. These votes are strongly skewed to Biden.

And that's the election. PA doesn't matter, GA doesn't matter. Those 3 states complete 270 for Joe Biden. This election is over.
2020-11-04, 18:44
Medlem
[quote=lallisen|73485169]
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji

Din film antyder att hon eventuellt skulle kunna vara socialdemokrat.

Det är inte kommunism.

Du måste läsa lite böcker för att inte framstå som en total jävla galning.
Och konservatism är inte nazism. Men det hindrar ju inte er, eller hur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in