2020-11-04, 18:41
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Ojoj som denna tråd har utvecklats. Många besvikna trump-väljare som tog ut "vinsten" i förskott. Nu är det istället snack om valfusk. Även personerna som skröt om vilka stora summer de satsat på Trump verkar ha gått under jorden.
Medlem
[quote=Sandalji|73485090]
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Kupp? Jag skrev att Harris är en kommunist

Din film antyder att hon eventuellt skulle kunna vara socialdemokrat.

Det är inte kommunism.

Du måste läsa lite böcker för att inte framstå som en total jävla galning.
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Igår när Trump ledde i Pennsylvania så sa dom på CNN att hans ledning var så stor att av dom 1,4 miljoner förtidsröster som inte var räknade måste Biden vinna 75% av dom för att ta hem Pennsylvania.
Och nu Biden stor favorit att vinna Pennsylvania, skumt.
Inte ens experten på CNN trodde på Biden att ta Pennsylvania igår.

Stämmer. Somnade 5 när de resonerade kring det. När jag vaknade hade det vänt, mycket märkligt.
Bannlyst
Det var ju begravningstämmning på alla svenska valvakor i morse, inte ens dom trodde Biden kunde vända på det här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Så det är klart att Biden vinner alltså? Vissa säger ju att Trump har vunnit. Hur ska ni ha det? Det är nu försten till 270 elektorer som vinner. Hur kan det vara en tolkningsfråga?
Allt tyder på att han kommer att vinna men man ska inte hugga det i sten ännu. Poströster kvar att räkna men dessa är till majoritet fördel Biden.
2020-11-04, 18:42
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Då förstår jag, det är bra lön för att sitta och twittra och äta McDonalds-mat. Hade jag också tackat ja till.

Undra om donald kommer bli anställd hos den där dokusåpan igen eller om han har andra planer nu när han blir arbetslös.

Han behöver inte pengarna, han har nog att göra ändå
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Ojoj som denna tråd har utvecklats. Många besvikna trump-väljare som tog ut "vinsten" i förskott. Nu är det istället snack om valfusk. Även personerna som skröt om vilka stora summer de satsat på Trump verkar ha gått under jorden.

Men det har ett enormt underhållsvärde tycker jag
Medlem
saggesalivs avatar
Kommer det ens in några nya röster i räkningarna någonstans? Tycker att det stått stilla ett bra tag nu.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Trump tar inte ut nån lön.

Trumps 283 golfrundor har dock kostat skattebetalarna drygt 142miljoner dollar eftersom han spelar på sina osäkrade banor. Obama spelade mest på militärbaser som inte krävde extra säkerhet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Jag tvekar. Trump är en burdus herre med napolenkomplex. Men Biden är globalist och i händerna på Kina.

Väljer nog pest framför kolera här.

Samma här. Trumps personlighet var nog vad som gjorde att han kom till makten och även kunde utföra många bra saker. Men personligheten var nog tyvärr även det som blev hans fall till slut. Vilket det ser ut som just nu iaf...
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen

Har frågat vänsterhjonen i tråden vad de ska fira. Inget svar. Bara tystnad. De vet inte vad de ska fira.

Ja, det är också talande. Nu har de helt plötsligt inget mer att hata, och tomheten kommer vara närmast existentiell. De har närt sig i fyra år på TDS, och sen plötsligt är det slut. Samtidigt som vad som inte är slut är kaozandet i USA: BurnLootMurder hade inget med Trump att göra, så nästa gång nån påtänd DeShawn Brown råkar bli skjuten av en polis efter att ha viftat med sin illegala Glock, kommer de bränna och plundra ännu en gång, och allt Peddo-Biden kan göra är att knäböja och mumla nåt om "come on, man!"

Kommer bli kul att följa. Blir en skön bakfylla.

Sen, visst, Republikanerna måste arbeta hårt nu för att förnya sig, och finna nån som släpper den där lite "old boys' club"-auran och appellerar till den överväldigande majoritet jänkare som fått nog av HBTQ-vansinne och cancel culture.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Han ställde sig BAKOM en svart(mulatt) man som VP. I de största idioternas ögon ses det som att den vite mannen knäböjde för sin svarte master. Urlöjligt jag vet, men många resonerar så.

Biden älskas av svarta för denna "insats" och ses lite som en martyr och heders-neger. Inget jag fabulerar, finns idioter som genuint lägger sån vikt vid det.

Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Unga förmågor. Mest demokraterna som lyckats där med Kennedy, Clinton och Obama. Svårt att hitta en ung förmåga som går hem. Trump har varit perfekt men kan inte kopieras.

Nu har republikanerna det svårt nu när Trump förlorat (antagligen förlorat) samtidigt som demokraterna är sjuka med rashat mot vita, hat mot män, hat mot sitt eget land. Religionen är främst klimatet och klimatet "ska räddas" genom att ge sig på industrin.

Detta är ett mörker.

Har frågat vänsterhjonen i tråden vad de ska fira. Inget svar. Bara tystnad. De vet inte vad de ska fira.

Det är media som sagt åt dem vad de ska tycka och tänka om Trump. De är lättledda får som projicerar sina egna misslyckanden på Trump som person.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in