2020-11-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Det är nog så att Trump nu bara kan hoppas på en statskupp från HD.

Knappast. Du kommer att se 20000 röster i Wisvär ingenting. Stora krafter styr bakom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Du förstår att secret service kommer bära ut honom om så krävs?

De arbetar för honom. Väpnad revolution är naturligtvis ett alternativ. Det har ju hänt tidigare i USA. Men då får de göra det. Och försöka motivera det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Den enda tänkbara förklaringen är att ha n går mot någon form av mental kollaps.

Nu är klockan 12 på dagen och han har fortfarande inte synts till. Undrar vad han gör där inne i Vita Huset?

Ska bli underbart när han någon gång måste möta pressen och kommentera. Blir popcorn-tajm då!
Trump skulle ta över som tillfällig diktator med hjälp av arme, ta bort rösträtt från alla latinos och brottsliga negrer och slå ner vartenda demonstration mot honnom - eftyer ca 10 år kunde hållas val igen då är USA forhoppningsvis rensat från missfoster!
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Gillar du våldsvänstern?

Tycker både Trumps militärlajvande supportrar kan dra åt helvete lika mycket som folk som krossar rutor utan vapen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Dina tårar gör mig glad

Fortsätt gråt, har ett stort leende på läpparna 24/7 HAHA

Man kan inte annat än att älska Trump och hans förmåga att framkalla en blandning av hopplöshet, förnekelse och ilska på samma gång hos sina fiender.

HAHA fucking love it

Njutningen är maximal, dina tomma och överemotionella inlägg och fake-emojis när du egentligen ligger i fosterställning samtidigt som du vräker ur dig konspiratsteorier är rent njutning för resten av oss. Stackars lilla Daniel, gråt lilla gubben.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Du bor i Sverige, din clown.
Din Trump-fetisch är löjlig som fan.

Gråt, vi vill se dina tårar falla.

Ungefär lika löjligt som svenskarnas Trump-hat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Kom med motbevis själv mot mitt påstående.

Det är inte så det funkar, du påstår att USA är nerlusat av organiserat valfusk i stor skala där rösträkningen sker lite hipp som happ och demokraterna styr det hela.
Du måste bevisa detta för att jag ska tro på dig.
Förklara även gärna hur de kommer undan polisen när det sker i sådan omfattning som du påstår.
Är polisen i USA med på konspirationen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joepeshi
Fd. President numera dock.

Inte förrän 21 januari nästa år. Trump är president resten av året.
2020-11-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Röster kommer i klumpsummor, alla röster rapporteras inte var för sig.

Hmmm. Båda kurvorna följer varandra uppåt utan några egentliga hack, sedan ett jättehopp lagom lägligt stort för att komma över Trumps siffror. Klart många tycker det ser suspekt ut...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Du förstår att secret service kommer bära ut honom om så krävs?

det hade varit en total upprättelse för 2020 i mina ögon.
Trump släpas ut ur vita huset som en förlorare, blir åtalad för sina ukraina-affärer, sen får han corona på riktigt
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narkar-Athi
Är du förståndshandikappad?

Nej. Vad har jag fel i?

Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
USA är byggt på migration och rasism. Vita européer tog landet från ursprungsbefolkningen. Så Biden har rätt. USA är inte ett vitt land och skulle aldrig ha varit det heller. Bara korkade WT:n tror att vita har mer rätt till USA än andra.
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ARIZONA ARIZONA ARIZONA
https://twitter.com/palafo/status/1324015887628836875

Fler röster tillgängliga än vad flera ledande tidningar rapporterat 86% räknat

Nixter, vilka delstater tror du att Trump fortfarande kan vinna? Jag tror han eventuellt kan vinna Pennsylvania och Nevada, eller Pennsylvania och Arizona om han lyckas vinna Arizona, trots allt. Michigan och Wisconsin ser kört ut, såvidare man inte får något domstolsbeslut eller om man vid omräkningen hittar tusentals av Trump röster, vilket kanske inte är så troligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in