2020-11-04, 18:15
Medlem
Kedoxs avatar
Utöver Kina, vet man om Clinton-sfären har ett stadigt grepp om Bidens bollar?

Clinton foundation är så jävla mycket mygel som sträcker sig bra mycket längre än till makarna Clinton personligen.
Medlem
Viktigt att Trump inte viker en tum. Tar det till domstol, och oavsett utgång där stannar kvar. Besittning är allt.

Utan tvivel har han ett rimligt resonemang att inte acceptera det märkliga resultatet. Han måste stå upp och försvara demokratin, mot det uppenbara manipulerandet. Det fina är att han inte plötsligt hävdat detta, utan pekade direkt på att valet inte kommer att kunna genomföras på ett hederligt vis. Och nu har han bevisats ha rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Blablabla rednecks blalblabla lågutbildade.

Säger väl mer om dig ditt jävla praktmongo, du har inte mycket vänner va?

Trodde väl det din jävla loser.

President Trump är de svagas röst mot clowner som du.

4 år till (minst) 4 år till (minst) 4 år till (minst) 4 år till (minst)

Förklara hur det säger mycket om mig själv?

Om jag har många vänner? Det är en relativ fråga. I dina mått? Kanske inte. Men jag har nog för att inte begrava mig i en flashback-tråd.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Viktigt att Trump inte viker n tum. Tar det till domstol, och oavsett utgång där stannar kvar. Besittning är allt.

Utan tvivel har han ett rimligt resonemang att inte acceptera det märkliga resultatet. Han måste stå upp och försvara demokratin, mot det uppenbara manipulerandet. Det fina är att han inte plötsligt hävdat detta, utan pekade direkt på att valet inte kommer att kunna genomföras på ett hederligt vis. Och nu har han bevisats ha rätt.

Du förstår att secret service kommer bära ut honom om så krävs?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Inte alls konstigt att lågutbildade röstar vänster

I Sverige röstar ju inte minst högutbildade vänster också ju eller menar du att det finns några skillnader att bry sig om inom 7-klövern? Tillhör du den förresten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Det kommer svänga!

"Fairfax County (D.C. area) just reported that they accidentally gave Biden and extra 100,000 votes"

https://twitter.com/AZInformer/status/1323876527801397249

Borde väl varit korrigerat vid det här laget? I smell bullshit.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ARIZONA ARIZONA ARIZONA
https://twitter.com/palafo/status/1324015887628836875

Fler röster tillgängliga än vad flera ledande tidningar rapporterat 86% räknat
Skrev om detta typ 30 sidor bak. Samtidigt menar NYT att det är uppdaterat. Alltså är AZ förlorat.
2020-11-04, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Men jag trodde det bara var den hemska våldsvänstern som slogs?
Gillar du våldsvänstern?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Varför vill man vara president en period till? Tjänar man bra eller är det andra förmåner med jobbet tro?
Det ger väl rätt bra status och cred att vara USA:s president rent jobbmässigt. Om jag minns bill burr rätt tjänar presidenten 400 000 dollar om året.
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Nej! Enligt bettingsajterna är sannolikheten att Biden vinner 82 %. Det låter som mycket men man får komma ihåg att innan valet trodde många att sannolikheten att Biden skulle vinna var över 90 %.

Yes, live-odds på 4 gånger pengarna på Trump. Så för de som ännu tror på Trump så är det bara att lägga slantarna där käften är.
Medlem
shbous avatar
Det är alltså den här mannen många av hoppas på? Det är bara tragiskt. Min morfar (frid över hans minne!) lät såhär på slutet. https://youtu.be/kaf9KZhMGDM

Biden introducerar sin dotterdotter som hans son, dillar över hur han satt i senaten. Vilket han inte gjorde. Nej ni.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Läste du inte vad jag skrev?! De har aldrig haft fel en enda mm.

Men det spelar ju ingen roll om det finns videobevis redan.
Du diskuterar med en psykisk sjuk vänsterdåre som inte kan greppa varken sunt förnuft eller simpel logik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in