2020-11-04, 18:13
Medlem
Donald tycker att det är jobbigt att man räknar röster som gått till Joe Biden.

Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
They are finding Biden votes all over the place — in Pennsylvania, Wisconsin, and Michigan. So bad for our Country!
2020-11-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Håll kollen på Nevada nu...
Nevada har mest från Las Vegas kvar och där är majoriteten demokrater men ni kan väl kalla det valfusk också 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
HD har inte sagt sista ordet..
Det är nog så att Trump nu bara kan hoppas på en statskupp från HD.
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Nu kan man väl alldeles snart vara helt säker på att Biden är Usa nästa president?

Nej! Enligt bettingsajterna är sannolikheten att Biden vinner 82 %. Det låter som mycket men man får komma ihåg att innan valet trodde många att sannolikheten att Biden skulle vinna var över 90 %.
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Jag ber verkligen till Gud att Trump ska ta det. Det skulle vara riktigt sorgligt om västvärldens hjärta blir kommunistiskt.
Om det inte blivit kommunistiskt under annan liberalkonservativ president, varför skulle det bli det just denna gång?
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Trump kan ju inte förlora mot en pedofil för helvete

Fuska så gott det går TRUMP 2020!!!

Hellre en demokratisk pedofil än en narcissistisk diktator.
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det ser ut som om Biden kommer vinna både WI och MI med mindre än 1%
trumpen hade mindre vinster förra valet, men visst ser det ut så.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Det verkar som om Trump har vaknat och hittat sitt Twitter-konto. Mest imponerande är väl att han lyckas få ungefär hälften av sina inlägg (två av fyra den senaste timmen) censurerade av Twitter. Samtidigt verkar han ha en något defaitistisk ton. Man kan ju fråga sig vad det ska bli av detta.

Den enda tänkbara förklaringen är att ha n går mot någon form av mental kollaps.

Nu är klockan 12 på dagen och han har fortfarande inte synts till. Undrar vad han gör där inne i Vita Huset?

Ska bli underbart när han någon gång måste möta pressen och kommentera. Blir popcorn-tajm då!
Medlem
tojos avatar
Det skulle behövas internationell neutral valövervakning. USA har tappat det helt med de extremt polariserade läger som uppstått.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Det verkar vara riktigt jämnt. Alla polls från vänster-ljug-media var helt felaktiga, precis som jag trodde. Frågan är nu vem som tar detta. De flesta tror Biden. Jag kommer dock att stå vid Trump ända till slutet. Jag tror att det har skett någon form av fusk från Demokraternas sida, men det finns ändå inte mycket mening med att älta det så länge vi inte har bevis.

Jag ber verkligen till Gud att Trump ska ta det. Det skulle vara riktigt sorgligt om västvärldens hjärta blir kommunistiskt.

Varför skulle USA bli kommunistiskt?

Kommer Biden att införa proletariatets diktatur och kollektivisera produktionsmedlen?
Vad har du för stöd för det påståendet?
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Nu ska pedofilen hålla pressträff. Blir intressant att se om han utropar sig som vinnare. I sådana fall så hoppas vi på våldsamheter

Men jag trodde det bara var den hemska våldsvänstern som slogs?
2020-11-04, 18:15
Medlem
Emolls avatar
Wisconsin:

FLER RÖSTER ÄN VAD DET FINNS RÖSTBERÄTTIGADE?

https://twitter.com/RkyMtnMAGA/status/1324013214103969792?s=19

Valet måste utan tvekan granskas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in