2020-11-04, 18:12
Medlem
outback4s avatar
Vinner Biden kommer installationen av USAs 46:e president ske på ett demensboende i scranton, sen när en tandlös Joe dör tar den piggare Jimmy Carter över presidentpinnen
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Det finns tydlig statistik på att fler lågutbildade har röstat på Biden än Trump, betydligt fler.

Inte alls konstigt att lågutbildade röstar vänster
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Chris D. Jackson
@ChrisDJackson
·
19m
BREAKING Wisconsin Elections Commission Administrator says on
@NBCNews
: “All of the ballots have been counted.” Joe Biden has won Wisconsin by 20,697 votes.

HD har inte sagt sista ordet..
Avslutad
Trump kan ju inte förlora mot en pedofil för helvete

Fuska så gott det går TRUMP 2020!!!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glitterboys
Intressant att du anser att Trump-anhängare är mer intelligenta än t.ex. Biden-anhängare. Många av hans väljare är så kallade ”rednecks” dvs. lågutbildade, låginkomstagare lowlifes.

Hörde med kursare på mitt program (ett av Sveriges högst ansedda). Alla som diskuterade kom fram till att Biden är den kandidat som är absolut mest reko och bäst för Amerika, till viss del även omvärlden; även om invändningar i just den frågan ifrågasättes av många inklusive jag själv.

Vill även ägna en tyst sekund för de torskar som bettat stora pengar på en Trump-seger som skanderade i denna tråd.

Klassföraktet står ju en massa as för. Du är en av dem.
Fittor som Anne Ramberg tex, vore ingenting utan svenska arbetare som hon kan parasitera på.

Överhuvudtaget består styrkan i pk av att vanligt folk tycket sig befinna sig i en gisslan-situation. De må vara "intelligenta" som du uttrycker det men vet att de gör bäst i att hålla käft eller de förlorar allt av sina materiella värden.
2020-11-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Det verkar vara riktigt jämnt. Alla polls från vänster-ljug-media var helt felaktiga, precis som jag trodde. Frågan är nu vem som tar detta. De flesta tror Biden. Jag kommer dock att stå vid Trump ända till slutet. Jag tror att det har skett någon form av fusk från Demokraternas sida, men det finns ändå inte mycket mening med att älta det så länge vi inte har bevis.

Jag ber verkligen till Gud att Trump ska ta det. Det skulle vara riktigt sorgligt om västvärldens hjärta blir kommunistiskt.

De visade nationellt. I swingstates på realclearpolitics igår när jag kollade innan valet började var skillnaden runt en procent till någon kandidat vilket är ungefär utfallet.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Men det är ju demokraterna som bevisligen fuskar. Varför tror du de poströstar i mycket högre grad?

För att republikanerna annars ser till att man får stå 12 timmar i kö om det är dom som styr en stat.
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Trump har på twitter visat stark drag på grov demens. Inte konstigt med tanke på hans ålder. Men tråkigt att se ändå. Han har tydligen glömt bort eller klarar mentalt inte av att förstå hur poströster fungerar. Vissa källor säger till och med att han inte vet hur posten fungerar.

I vilken vallokal röstade donald själv?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glitterboys
Intressant att du anser att Trump-anhängare är mer intelligenta än t.ex. Biden-anhängare. Många av hans väljare är så kallade ”rednecks” dvs. lågutbildade, låginkomstagare lowlifes.

Hörde med kursare på mitt program (ett av Sveriges högst ansedda). Alla som diskuterade kom fram till att Biden är den kandidat som är absolut mest reko och bäst för Amerika, till viss del även omvärlden; även om invändningar i just den frågan ifrågasättes av många inklusive jag själv.

Vill även ägna en tyst sekund för de torskar som bettat stora pengar på en Trump-seger som skanderade i denna tråd.

Tack, vet inte om jag skanderade så mycket men satsade pengar på Trump gjorde jag iaf
Får se hur det går detta, men ser ju mörkt ut just nu iaf...
Medlem
. Folk tjafsar mer om det amerikanska valet än när det är val i Sverige. Lite komiskt faktiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Det fanns inget i den länken som stödjer det du påstår om att det ska ske valfusk i stor skala i samband med rösträkningen.
Sen vill jag minnas att de haffade en trumptrogen brevbärare som kastade mängder med röster han trodde var på Biden.

Slarvigt försök 2/5

Kom med motbevis själv mot mitt påstående.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
HD har inte sagt sista ordet..

Vad ska dom säga? "mmm det verkar fett mysko att folk vill bli av med den minst populära presidenten vi någonsin haft"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in