2020-11-04, 17:56
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Om Senile Joe vinner, hur lång tid tar det innan han kliver åt sidan och USA kan skryta med sin första negress-president?

Inte säkert att han ens tillträder. Man gör han det så sitter han max 1 år. Leif D vibbar att han byts ut 2a eller 3e kvartalet 2021.
2020-11-04, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Republikanerna visste att poströster kommer att ogiltigförklaras i HD

Varför skulle poströster de facto ogiltighetsförklaras?
2020-11-04, 17:57
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Oj, det var på ett sätt väldigt positivt för Trump att han endast förlorade med 20 000 röster, då kommer han kräva en omräkning samt eventuellt att man ska ha större krav på poströsterna (signatur, osv) genom domstolsbeslut.
Vet du hur liten marginalen måste vara i Wisconsin för att de ska räkna om?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Skillnaden mellan vänster och vit makt folk är att folk dör vit makt kravallerna. Det anser jag är allvarligare än att saker förstörs. Sen vill inte Trump ens fördöma det. Du inser väl själv hur sjukt det är.
Är du dum i huvudet eller? Fattar du inte min poäng? Vänstern kravallar när de inte får som de vill, det är vad vi diskuterar. Ska vi kolla hur många såna här kravaller som vänstern sysslat med sen i somras det kommer att vara nu när Biden vinner?
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Michigan och Pennsylvania.

Ja, men deras lokala lagar ser annorlunda ut. Så de kan inte göra det.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Joe kanske "råkar" dö. Kan ha varit demokraternas plan. Harris kan inte vinna men sätt dit Biden som är senil, haft hälsoproblem och väldigt gammal. Få ifrågasätter om han dör.

Känns förbannat uträknat. Joe var populäre Obamas närmste man och går hem i både vita och svarta läger. Känns mest som en isbrytare för att sätta Kamela som president, en position hon inte bemästrat som egen kandidat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
https://www.lawenforcementtoday.com/mailed-in-ballots-found-thrown-in-wisconsin-ditch/

Det fanns inget i den länken som stödjer det du påstår om att det ska ske valfusk i stor skala i samband med rösträkningen.
Sen vill jag minnas att de haffade en trumptrogen brevbärare som kastade mängder med röster han trodde var på Biden.

Slarvigt försök 2/5
Medlem
Erpatjoffs avatar
Blir en utfrågning av Trumps postmästare om varför han ignorerade domarens beslut att leverera alla röster i tid, tydligen har över 300k röster inte levererats under Trumps ledning med mening.
2020-11-04, 17:58
Medlem
Jirens avatar
Hur länge kommer vi få bita på våra naglar? Fram till sent ikväll eller resten av veckan?
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Det kommer han att göra. Demokraterna ska åtminstone inte fuska säg till "makten" utan kamp. Nu tror jag även deepstate har kontroll över supreme court visserligen...

Dags för reps att samla alla bevis för valfusk
Reps har väl kontroll över domstolen? Därför jag tror att Trump kan sitta 4år till trots att han torskar.

Kan bli kaos. Då önskar jag nästan hellre att Biden vinner vinner så att säga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Det är ju hans rätt, republikanerna sa dock att han inte fick det under ett valår. Men dom har ju aldrig varit kända för sin ryggrad eller pricipfasthet.
Det var snarare att Obama inte ställde upp för omval och därmed var en "lame duck", vilket Trump INTE var i det här fallet, i och med att han ställer upp för omval.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Ja, men deras lokala lagar ser annorlunda ut. Så de kan inte göra det.
Vadå lagar? Man har ju inte poströstat på det här sättet förut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in