2020-11-04, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Man kan inte bortse från personlighet.En dålig personlighet har menlig inverkan på politiken.
Trump har sammantaget gjort nationalkonservatismen en stor otjänst som jag ser det.
Du kan knappast förvänta dig att jag skall känna tacksamhet över det.

Tacksamhet måste man inte känna, men att sitta och hålla på en politisk motståndare för att man ogillar en personlighet kommer alltid vara märkligt i min bok.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Varför går räkningen så långsamt nu? Är det för att de nu håller på och öppnar kuvert för hand!?

Det tar tid att fuska.
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Republikanerna uppmanade folk att INTE poströsta medans Demokraterna uppmanade folk att poströsta. Det är inte det minsta konstigt att de flesta poströster går till Biden.
100% av hundratusentals poströster, som magiskt uppstår i just de delstater där Trump såg ut att vinna, efter att man slutat räkna när det svängde åt "fel håll"? Nej.. Ockhams rakkniv. Massivt valfusk från demokraternas sida.
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Sleepy Joe Bidens hemastat Delaware för USAs första transa till Senator (Demokrat);

https://twitter.com/Breaking911/status/1324027520644227073

HAHAAHA

Så spännande och modigt

Det är dessa som vill få bort Trump, transor, bögar, flator och icke-önskvärda "minoriteter"
Till skillnad mot Trump så vinner dom ju

Förstår att du är bitter.

Styrkekram!
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
USA valsystem är ju sjukt dåligt! Gör om gör rätt! Proportionella val skulle vara krav och då skull vi slippa den här dokusåpan! Flest röster vinner, check på den!

Kommer aldrig hända, senast en republikan vann popular vote var 2004 och innan dess 1988 tror jag. Finns inget incitament att ändra systemet.
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Men det är konstigt att det tar så lång tid att räkna dem.

Nej. Poströsterna kommer i brev med valsedlar i. Breven måste sprättas upp och någon valarbetare måste kontrollera att valsedeln är rätt ifylld och registrera den. Om vi antar att det tar 20 sekunder för en valarbetare att hantera en valsedel och det finns två miljoner poströster att registrera bara i Pennsylvania... Mycket jobb blir det.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Georgia har tydligen ca 250000 oräknade poströster och förtidsröster. Kan bli jämnt även i Georgia.

Guvernören sa på en presskonferens att han ska se till att vid slutet av deras dag ska alla vara räknade, får väl hoppas på det.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Självklart Tom detta är vad jag tror sker.
Nebraska har ju sitt system så ta och ge nån elektor.

Tyvärr. Biden vinner. Har sagt det hela tiden.

Du hade rätt om Florida. Övrigt så hade du fel.

Impulsiv....
2020-11-04, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
TRUMP VINNER!
Tar hem Arizona och Pennsylvania, ca 279 elektorer (NE)

Japp, AZ klar. PA osäker men ledning.

Vägen till seger är att utmana Wisconsins sjuka 138.000-batch med 100% Bidenröster. Bildbeviset på detta censureras på twitter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Trump lär må så jävla dåligt nu, jag kan känna hans vitahusavskedsångest ända vägen till min fåtölj. Han borde sälja biljetter till detta, kanske göra vita huset till en Big-Brother-show den sista tiden? Han är ju trots allt en opportunist och bedragare.

#Verklighetencheckarin
Han borde gömma en rejäl laddning räkor i vita husets ventilationssystem som avskedsgåva.

Han gormar och har sig, men kommer nog tyvärr bara få effekt att han avslutar med hög svansföring. Rätt att försöka alla medel dock, han måste tänka på vad som är bäst för Amerika som land och kan därför inte ge upp lättvindigt.
Biden och hans allierade lär inte släppa detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
exakt.
och om inte det funkar ska han försöka dra det till HD där han paniktillsatte en ny domare fast det är direkt mot kutym. obama va i samma läge i slutet innan trump vann, men undvek att tillsätta någon för att det var för nära valet - ett drygt halvår.
trump returnerade inte gesten och tillsatte den domaren han ville - ett par veckor innan valet.

den feta grinungen som konsekvent fuskar och börjar böla och anklaga alla andra för fusk när det blåser lite motvind
Nädå, Obama försökte med liv och lust att tillsätta Merrick Garland, men han saknade majotiet i senaten, det var där det skar sig. Tro inte han hade tvekat en sekund om han hade haft majoritet där!
Medlem
Madagascars avatar
Enligt Guardian har Biden vunnit Wisconsin. (Färdigräknat)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in