2020-11-04, 17:51
Medlem
HarryLonsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Du är alltså så korkad att du inte hänger med i verkligheten?? stor majoritet av alla poströster var väntade på Demokraterna och det har varit bekräftat hela tiden även när Trump ”ledde stort” och hela tråden tog ut Trump vinst.
Alla normalt funtade visste om poströsterna då Biden uppmanat sina väljare till det medans Trump gjort raka motsatt men nu när Trump torskar och skriker valfusk så följer sekten med på allt han säger
Skojar du, eller är du på riktigt?

Tror du på fullaste allvar att 35 tusen röster är till 100% Biden-röster? Du tror inte att EN av dessa skulle vara en Trump-röst?

Återigen. Någon skulle kunna skjuta Trump i skallen inför hela världen och du, i all din idioti, skulle hitta ett sätt att ursäkta och rationalisera det.

Jag antar att du är minderårig, för att du både resonerar och skriver som ett barn.

Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gliderposoder
Tror ni Biden kommer "kliva av" innan eller efter dessa 72 dagar som väntar? Eller tror ni det är inom halva perioden?

Hoppas inte det iallafall, för kamala Harris är nock sju resor värre att vänta

Det är detta som är kärnan i Demokraterna. Le när kameran filmar dig. Var falsk och smussla med saker och låt medierna skydda dig.
Medlem
Wisconsin, Arizona, Michigan är inte klara på långa vägar🙂🙂
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Jag höll inte på Biden.Har mig veterligen aldrig hållit på en DEM i hela mitt liv.
Man kan ju hålla två tankar i huvudet,och inse konsekvenserna av en undermålig prestation såsom den Trump gjort sig skyldig till.
Ett intellektuellt järnrör.

Jag tolkade det kanske fel när du skrev att det skulle bli skönt att slippa Trump. Det kanske mer var ett uttryck för besvikelse och ett avtramp mot framtiden?
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Nej och varför i helvete skulle det ändras för? Skulle isåfall räcka med att ha val i Kalifornien och New York så får dom bestämma över hela USA

Det är väl upp till var och en att avgöra, själv kan jag tycka att den som faktiskt får flest röster borde vinna. Varför är en röst i Ohio mer värd än en röst i Kalifornien? Senaste valet skilde det väl drygt 3 miljoner röster mellan kandidaterna, det är rätt mycket folk och vi närmar oss något liknande detta val.
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
I FL började poströsterna räknas INNAN vallokalerna stängde. I PA så började man inte räkna poströsterna förrän EFTER att vallokalerna stängde. Republikanerna ville ha det så. Allt för att göra det lättare för Trump att mygla sig till en seger.

I FL började man räkna poströsterna för två veckor sen!
Medlem
tinybitss avatar
Det här är ju skamligt för den amerikanska demokratin, om den nu någonsin fanns.

https://pbs.twimg.com/media/El_fHV4XYAE6YdG?format=jpg&name=medium

https://pbs.twimg.com/media/El-7HuhW0AEYxwy?format=png&name=900x900

Direkt från Pennsylvania Supreme Court som ger dom rätt att räkna omärkta, försent skickade sedlar som godkända.

Hela det här valet är ett skämt med sådana regler.
Senast redigerad av tinybits 2020-11-04 kl. 17:54.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Och hur mycket kravaller har dessa ställt till med? Hur många städer har de förstört för att de inte gillar politiken som förs? Det händer aldrig! Det är alltid vänstern som beter sig som idioter när de inte får som de vill. Så snacket om dåliga förlorare är att skjuta sig själva i foten för vänstern...

Skillnaden mellan vänster och vit makt folk är att folk dör vit makt kravallerna. Det anser jag är allvarligare än att saker förstörs. Sen vill inte Trump ens fördöma det. Du inser väl själv hur sjukt det är.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Om Senile Joe vinner, hur lång tid tar det innan han kliver åt sidan och USA kan skryta med sin första negress-president?
Joe kanske "råkar" dö. Kan ha varit demokraternas plan. Harris kan inte vinna men sätt dit Biden som är senil, haft hälsoproblem och väldigt gammal. Få ifrågasätter om han dör.
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
100% av hundratusentals poströster, som magiskt uppstår i just de delstater där Trump såg ut att vinna, efter att man slutat räkna när det svängde åt "fel håll"? Nej.. Ockhams rakkniv. Massivt valfusk från demokraternas sida.

Men hur tänker du dig att de lyckades driva igenom det fusket? Och om man avsett fuska - varför då inte se till att sköta det snyggare? Man hade ju i så fall kunnat peta in 160 000 Biden-röster blandat med 20 000 Trump-röster och fått samma relativa utfall fast betydligt bättre maskerat.
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnold2k5
Hur tänker du att han ska kunna sitta mer än 4år till?

“Our goal now is to ensure the integrity for the good of this nation, this is a major fraud on our nation. We want the law to be used in a proper manner. We will be going to the US Supreme Court. We want all voting to stop. We don’t want them to find any ballots at four o’clock in the morning and add them to the list. It’s a very sad moment. To me this is a very sad moment. We will win this. As far as I am concerned, we already have won.” - President Donal Tron
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vad får ni ut av att skriva så? Jag förstår det verkligen inte? Tror ni att det blir sant bara för att ni skriver det? Jag önskar dock det vore så.

Vi som följer detta på djupet, och lyssnar på vad folket säger i AZ, ser att Trump kommer springa ifrån med 30k röster i Arizona.

Många på Twitter säger det. Don Trump Jr säger det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in