2020-11-04, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Republikanerna är usla förlorare. Vem kunde anat det.

Är du på riktigt? Demokraterna har ju ifrågasatt Trumps legitimet varenda sekund de senaste 4 åren!
Medlem
Saltkatts avatar
"or if you're one of the three persons in the country who are still neutral..."
John King for president!
Medlem
noidea2k8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
I "seriösare högerkretsar" är det väl ändå uppenbart att det är en kupp som utspelar sig framför våras ögon? Om inte mot Trump så är det mot Vita i USA.

Men visst, tro du på MSM att Biden har vunnit haha, som en loser.

Nej du måste förstå att dom styrande i republikanerna är högutbildade och framgångsrika. Man kommer suga i sig som här 4 åren och försöka drilla fram en ny kandidat. Man kommer låtsas som att Trump aldrig funnits.
Ska tokfan driva det här vidare kommer det bli en enmanskrig påhejat av ett gäng tandlösa från Alabama.
Trump är redan körd och bortglömd i republikan kretsar.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GREKEN1980
Fan vad harligt Go Biden. alla vardelosa fb rasister som haller pa Trump grina mer.

Tror inte många älskar Trump. Däremot är han en garant mot globalism, myglande banker och att bli nickedockor åt Kina.

Alla kommer gråta i sinom tid om Biden vinner, hans röstare vet bara inte om det än.

Skål tårbroder!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Dom har skitit i alla regler och pushat på så gott det går när dom haft makten. Hoppas Demokraterna tar makten nu och gör samma sak. Jävlar var republikarna kommer grina i senaten och representanthuset hur orättvisst det är.

Ett exempel är att dom pusha Amy Coney Barret i valår samtidigt som dom nekade Eric Garland när demokraterna hade makten och det var valår.
Och hur många republikaner kravallar just nu, likt vänstern gjort i princip konstant de senaste fyra åren?
Medlem
Madagascars avatar
Varför går räkningen så långsamt nu? Är det för att de nu håller på och öppnar kuvert för hand!?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Republikanerna uppmanade folk att INTE poströsta medans Demokraterna uppmanade folk att poströsta. Det är inte det minsta konstigt att de flesta poströster går till Biden.

Att uppmana folk till att inte poströstar är ju sanslöst korkat när Coronan härjar fritt i landet!
2020-11-04, 17:43
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Då kan det bli annorlunda i Florida och Texas om det är som du säger.

Det har varit annorlunda i Florida. Det tog bara några timmar för att få veta hur Florida röstade.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Du är medveten om att Biden är vit va???
Det är inte vice. Vad Biden är har han ingen koll på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag tycker ändå det är märkligt.

Om Jimmie Åkesson skulle stå och äta snorkråkor under varenda debatt så skulle jag tycka han var äcklig men jag skulle ändå rösta på honom så länge jag höll med om politiken. Åsikter om folks personligheter är trams. Sedan kan jag väl ändå hålla med om att det är svagt av Trump att förlora mot en sådan som Biden.

Man kan inte bortse från personlighet.En dålig personlighet har menlig inverkan på politiken.
Trump har sammantaget gjort nationalkonservatismen en stor otjänst som jag ser det.
Du kan knappast förvänta dig att jag skall känna tacksamhet över det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Jag tror han ångrar nu att han blev president överhuvudtaget.
Det har gett honom bara huvudvärk.
Han sköt upp problemen, Trump var nära både personlig konkurs och att bli ställd inför rätta. Nu kommer han få Trumpsvettas ännu mer för dåren har såklart lyckats skapa sig 4 år av mer trubbel. Men det skiter jag i! Hoppas han mår väldigt dåligt! Pussygrabbern.
2020-11-04, 17:44
Medlem
I Michigan har man inte lyckats ändra sin lokala lag som gör att man inte får räkna förtidsröster i förtid. Därför kommer det dröja med resultat. Fortfarande är det mycket kvar att räkna, speciellt Wayne county / Detroit.

49.5% Biden
48.8% Trumpen

I Michigan nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in