2020-11-04, 17:39
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Republikanerna är usla förlorare. Vem kunde anat det.

Dom har skitit i alla regler och pushat på så gott det går när dom haft makten. Hoppas Demokraterna tar makten nu och gör samma sak. Jävlar var republikarna kommer grina i senaten och representanthuset hur orättvisst det är.

Ett exempel är att dom pusha Amy Coney Barret i valår samtidigt som dom nekade Eric Garland när demokraterna hade makten och det var valår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
I "seriösare högerkretsar" är det väl ändå uppenbart att det är en kupp som utspelar sig framför våras ögon? Om inte mot Trump så är det mot Vita i USA.

Men visst, tro du på MSM att Biden har vunnit haha, som en loser.

Ingen kupp.Trump lyckades på egen hand hitta ett sätt att förlora emot demente Joe trots överlägsen politik.
En bedrift i sig.Vilken jävla loser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Du får gärna framlägga ett konkret bevis på att det förekommit valfusk.

Räcker detta?

https://www.youtube.com/watch?v=tO7UTlpWFqo
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLonsdale
Fascinerande hur flera tusen nya röster dyker upp och alla är för Biden. Tittar man på graferna så blir det ju inte mer uppenbart att det är fusk det handlar om.

Samtidigt sitter Twitter och censurerar USAs president.

Fascinerande att Trump i flera veckor krigat mot förtidsröstande och nu visar det sig att hans supportrar inte förtidsröstat i samma utsträckning som demokraterna under en pågående pandemi.
2020-11-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Uppåt det sänktes precis haha

Nej, nu kröp bidens odds upp ännu mer.
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLonsdale
Fascinerande hur flera tusen nya röster dyker upp och alla är för Biden. Tittar man på graferna så blir det ju inte mer uppenbart att det är fusk det handlar om.

Samtidigt sitter Twitter och censurerar USAs president.

Republikanerna uppmanade folk att INTE poströsta medans Demokraterna uppmanade folk att poströsta. Det är inte det minsta konstigt att de flesta poströster går till Biden.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Jag är en mera gedigen SDare än de flesta andra här..men det finns ju gränser och personlighet hos en politiker skall inte underskattas.
Dessutom är det urbota klantigt att lyckas förlora emot en dement Biden.
Många av oss äldre nationalkonservativa gillar inte losers som Trump.
Han är högst utbytbar.Hans politik behöver saluföras av en person som kan rimligt uppföra sig.
Så ligger det till.

Jag tycker ändå det är märkligt.

Om Jimmie Åkesson skulle stå och äta snorkråkor under varenda debatt så skulle jag tycka han var äcklig men jag skulle ändå rösta på honom så länge jag höll med om politiken. Åsikter om folks personligheter är trams. Sedan kan jag väl ändå hålla med om att det är svagt av Trump att förlora mot en sådan som Biden.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Dåligt (om du är vit, republikan eller gillar trump). Demokraterna har fuskat fram en hel del ballots från ingenstans. Hela valet är en sham.

Sepåfan. Vill inte åberopa valfusk. Men är det inte konstigt att Trump hade en klar ledning och sen blir det räkningsstopp och när det sätter igång igen glider pendeln mot Biden?

Hurfan kan man ha stopp i räkningen? Visst att det kan va dags för skiftbyte och med tanke på vilka astronomiska summor som ligger i ett Amerikanskt Presidentval kan knappast bristande finanser vara orsaken. Borde runnit på konstant. Riktigt jävla skumt
Medlem
Annonvengers avatar
Citat:

Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=WAhTVMikqgU

https://www.youtube.com/watch?v=SOezntwhwHs <- svår att hitta på utube då den tas ner hela tiden

Kan hålla på hela dagen, vill du ha mer?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Pennsylvania har nu 79% räknade röster, med Trump i ledning +9( https://www.nytimes.com/ )

Vad som är intressant är att Trumps ledning sjunker kraftigt när poströsterna nu räknas, inte överraskande då det var en överväldigande majoritet demokrater som poströstade, men tempot är faktiskt sådant att Biden eventuellt kan plocka den staten!

Jag tycker det ser ut som om Biden får mer än 2/3 av poströsterna!
Tar Biden Pennsylvanina då är det en stor seger!
Medlem
Grontarskonts avatar
USA valsystem är ju sjukt dåligt! Gör om gör rätt! Proportionella val skulle vara krav och då skull vi slippa den här dokusåpan! Flest röster vinner, check på den!
2020-11-04, 17:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Nej, nu kröp bidens odds upp ännu mer.

Visa screenshot då? För mig är det 1.22 på alla sidor. Var 1.25 nyss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem