2020-11-04, 16:27
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det kom i ett extremt läge där Biden var totalt uträknad. Det kom i ett läge där Trump gått ut och sagt att han segrat. Att han hade gått och lagt sig. Det kom långt in på småtimmarna i USA.
Tyvärr, det kom i ett läge när bara valfusk skulle kunna vända det här.
Klart som fan Trump går ut och säger att han vunnit innan han har det, han är ju efterbliven och vill piska upp sin bas
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Jag förväntade mig att Biden skulle knappa in, men fattar inte hur dem räknar, läggs det på en Biden hög sen dumpar man in data i systemet eller hur fan är det? Lär ju inte va random röster man räknar och det är flera hundratusentals som är Biden röster.

Jo, det är "random" röster.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Flera stater räknar förtidsrösterna mot slutet av rösträkningen. Eftersom fler som förtidsröstar röstar på Biden än Trump, så blir det ett hopp för Biden i vissa stater.
Ja så är det. Men att Trump får 0 röster av 153k känns ju lite konstigt. Så de har skickat in poströster där det bara råkade vara så att av de 153k röstade ingen på Trump?
Medlem
timeistheseasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Din dumma jävla åsna, tror du på den konspirationsteorin? Gå och sov ett par timmar och återkom.

Trump är President i 4 år till, gilla läget idiot.

Så säker som du är borde du bara surfa in på valfri bettingsida och 5-dubbla livsbesparingarna.
Medlem
Nestor Xs avatar
Oavsett vem som blir president så är valet en katastrof för trovärdigheten av hur demokratin fungerar i USA. Kanske har det med pandemin att göra.
Medlem
bajssprutans avatar
Det är inte säkert att det har fuskats, men det känns som om någon vill få folk att tro det.

Demokratiska stater bara släpper allt och går hem i det kanske mest uppmärksammade valet i historien, något de aldrig förr gjort. Varför inte bara bli färdig med arbetet istället och slippa såna här misstankar ?

Någon vill ha inbördeskrig.
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Det var naturligtvis ett vansinnigt tal han höll i natt, men jag tror att han uppriktigt trodde att demokraterna höll på att stjäla valet. Det spreds ett felaktigt rykte på republikanska sidor om att rösträkningen i Philadelphia stoppats över natten.

Men det är ju precis det de gör i Detroit nu. Är du dum i huvudet Regulus?
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Din dumma jävla åsna, tror du på den konspirationsteorin? Gå och sov ett par timmar och återkom.

Trump är President i 4 år till, gilla läget idiot.

Haha, börjar du bli desperat nu?

Från glada tillrop där du jublade över Trumps framfart, till detta storbölande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloodsucker
Trump ser ut att vinna:

PA: 20
NC: 15
GA: 16
AK: 3

Det ger honom totalt 267 röster av 270. Trump måste vinna MI (+16) för att vinna valet. Annars får Biden 271 (av 538) och därmed vinner med bara fyra rösters marginal.
Nevada sägs vara en annan möjlighet för Trump.
Medlem
Orten19s avatar
Helt sjukt hur splittrade vänstern och högern är. Rena fiender.

Det är såklart vänsterns fel eftersom det är dem som bevisligen är hjärntvättade robotar. Vi har media att tacka för det
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Göt det verkligen det? Har inte räkningen stått still där i ett par timmar nu?

Nevada har pausat sin räkning tills på torsdag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timeistheseason
Mja, man ska nog passa sig från att försöka göra sådana bräckliga analyser. Faktum är att vi har en pågående pandemi som drabbat USA extremt hårt. Om det är Trumps fel eller ej att det blivit så illa som det har tänker jag inte analysera men inställningen har ju varit minst sagt loj från hans sida. Pandemin har absolut inte hjälpt honom. Hatet emot Clinton var påtagligt under 2016, Biden är mer skrattad åt för sina många grodor när han talar men det finns ändå en sympatik hos folk för Biden i högre utsträckning tror jag.

Tror du missförstår mitt inlägg. För även Trump har betydligt fler röster, än 2016. Det kommer nog sammanlagt bli ca 10 miljoner fler röster i detta val. Var kommer de ifrån?

Valdeltagandet har ökat dramatiskt då röster kan levereras utan att kopplas till att personer själv levererar dem. Och då tänker jag inte i första hand på poströster, utan alla de som "skördats". vilket är lagligt, men svårt att kontrollera om det gått rätt till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in