2020-11-04, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Trump tweet 1t:

Trump tweet 2:

Är karln helt dum i huvudet eller? Han har ju i flera veckor uppmuntrat sina egna väljare att inte brevrösta, är det då konstigt("very strange") att just poströster tenderar vara demokratiska i hög utsträckning?
130 000 för Biden mot 0 för Trump skulle jag kalla mer än "hög utsträckning"
Avslutad
Ok trumps väg: Alaska, Georgia, NC, PA, (leder i samtliga men extremt osäkert) + NEVADA.

I Nevada är det extremt få röster totalt sett, så % svänger fort. Biden leder med 8k röster och detta blir en riktigt jävla rysare. Trump ligger på mycket hög % i de flesta counties VS bidens höga procent Clark county som sitter på en mycket andel av rösterna.

Nagelbitare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Jag förväntade mig att Biden skulle knappa in, men fattar inte hur dem räknar, läggs det på en Biden hög sen dumpar man in data i systemet eller hur fan är det? Lär ju inte va random röster man räknar och det är flera hundratusentals som är Biden röster.
Precis. Väldigt skumt det här.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
INTE VALFUSK!

Flera stater räknar förtidsrösterna mot slutet av rösträkningen. Eftersom fler som förtidsröstar röstar på Biden än Trump, så blir det ett hopp för Biden i vissa stater.

BIDEN VINNER! BIDEN FOR PRESIDENT!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseRingholm
Tror ej att det kommer att hjälpa då eventuellt fusk kommer kunna bevisas först om mycket lång tid.
Men får man tillbaka sina pengar då eller vad händer? Det är ju otroligt mycket människor som satsat pengar på det här valet.
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Var? På Bet365 hittar jag bara odds för enskilda delstater.
https://www.bet365.com/?nr=1#/IP/EV207175235540723212C157 Funkar denna länk?
Medlem
Hoppas ju på lite mirakel och att Trumpen vänder detta men ser svårt ut. Väldigt tråkigt om Biden vinner men tråkigast blir det nog för Trump själv som man ju kommer kasta framför bussen. Är ju ingen människa man har några känslor för direkt utan han är en bra president men det är väl också allt. Biden ser jag absolut inte fram emot.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Trump är ju största cucken ever. När Biden blir president kan han dra fram kuken och visa vem som är alfan i huset med Putin och Kim iaf. Bra om USA drar in i krig. Trump kan inte göra det som krävs.

Att du tycker att det är ett smart förslag att förklara krig mot Nordkorea visar att du överhuvudtaget inte hör hemma i någon politisk debatt på den här nivån.

Du verkar inte förstå att krig endast bör startas när det är en absolut nödvändighet att göra det. Det är inte på något sätt nödvändigt att starta krig mot en kärnvapenmakt som Nordkorea och det bör framför allt inte startas för att man vill ”visa vem som är alfan i huset”.

Bara en tonåring utan livserfarenhet och verklighetsförankring kan föreslå något sådant. Jag antar att den beskrivningen säger något om vem jag har att göra med.
2020-11-04, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
De spelar nog på att Nevada kommer vända. Om så är fallet har Trump råd att förlora WI och MI. Sett till trenden går Trump upp i Nevada till skillnad från alla andra delstater.

Göt det verkligen det? Har inte räkningen stått still där i ett par timmar nu?
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Det är för att han har en plan för lånen. Läs på, så förstår du vad det är han kommer göra.

Att strunta i den?

Hade han haft en plan så hade han kampanjat på det
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
INTE VALFUSK!

Flera stater räknar förtidsrösterna mot slutet av rösträkningen. Eftersom fler som förtidsröstar röstar på Biden än Trump, så blir det ett hopp för Biden i vissa stater.
https://mobile.twitter.com/cbreeze32/status/1323875058918461442?prefetchtimestamp=160449971775 5
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Och alla de poströsterna låg i några säckar märkta Biden då eller? De sorterar inte ut rösterna och räknar sen. Det pekar på att det är nåt fuffens.

Idioter i tråden som tror att man har de i lådor märkta "Biden förtidsröster.".

Eller det kanske man har? I skåpbilar som rullar in lägligt när rösträknarna "gått hem"

4 år till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in