2020-11-04, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Trump är körd och han vet om det. Han är ovärdig att vara president.

Han är desperat, kämpar med näbbar och klor för att få stanna kvar, för han vet naturligtvis vad som väntar på utsidan.

Aldrig varit med om något såhär ovärdigt i USA tidigare. En dåre som säger sig älska USA över allt annat men samtidigt aktivt försöker motarbeta och underminerar dess djupt rotade demokratiska värderingar.
Medlem
timeistheseasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Samtidigt måste man se det märkliga i att Biden redan har fem miljoner fler röster än Clinton 2016. Innan det är färdigräknat i Kalifornien osv. Har verkligen Biden lyckats engagera så många nya väljare?

Jag tror att det finns många miljoner som har röstat på Biden utan att de vet om det.

Mja, man ska nog passa sig från att försöka göra sådana bräckliga analyser. Faktum är att vi har en pågående pandemi som drabbat USA extremt hårt. Om det är Trumps fel eller ej att det blivit så illa som det har tänker jag inte analysera men inställningen har ju varit minst sagt loj från hans sida. Pandemin har absolut inte hjälpt honom. Hatet emot Clinton var påtagligt under 2016, Biden är mer skrattad åt för sina många grodor när han talar men det finns ändå en sympatik hos folk för Biden i högre utsträckning tror jag.
Medlem
[quote=Skadan|73482625]
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Vad är det som är fusk menar du?

När 91 % av rösterna var räknade ledde Trump med 145000 röster eller 4.1 %.

Från 91 % till 95 % dvs 153000 röster så får Biden alla 153000 rösterna Trump inga. Från en ledning på 145000 så går Biden till ledning med drygt 7000. När Biden är i brygga så hittar man 153000 röster. Dessa röster måste man förklara i HD.
Solklart valfusk.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Fast nu grinar han inte på Twitter. Ni fortsätter med all er fejk-skit. Detta är vad DT twittrar eller som du kallar det, "grinar".

Last night I was leading, often solidly, in many key States, in almost all instances Democrat run & controlled. Then, one by one, they started to magically disappear as surprise ballot dumps were counted. VERY STRANGE, and the “pollsters” got it completely & historically wrong!

Hillary Clinton för 4 år sedan sade inte ett ord. Det ryktas ju att hon var packad.

Precis, han sitter och grinar.

Vem fan bryr sig om vad Shillary gjorde och inte gjorde, den haggan.
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayloose
Vad är fusket?

Antagligen att folk röstade på någon annan än Trump.
2020-11-04, 16:22
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Fast 153000 röster mot 0 röster förekommer bars när diktaturer dikterar villkoren i val.
Läs det jag citerade. Jag menar att Trump har rätt att gnälla pga. misstänkt valfusk.
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Nu knappa Trump in i Michigan igen. 49.4 Biden 49.1 Trump.
Fortfarande bara 70% räknade från Wayne County så det är helt kört.
Största countyt och Biden leder 67/31 där.
Medlem
Citat:
Biden fick helt plötsligt 153000 röster i Wisconsin och var totalt uträknad. Har aldrig varit om ett tydligare valfusk.

Ja det kom in ca 200000 röster till buden. Precis innan 94% räknade. Så han knappade in en procent på ett bräde. Hade räknat ut Trump men han höll precis innan en 0.5% ledning.
Det är rätt lustigt och skulle aldrig hända republikanska röster. Att så många av rösterna går till en kandidat är inte troligt. Inte ens om alla som röstade i området var blånegrer.
Det var ju demokraterna som varnade för valfusk med poströster.
BLM ihop med vänstern har redan startat riots. Glöm segerfedt segerfedt när det kommer till dom antivita förgörarna. 🤡
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Här har ni det svart på vitt!

VALFUSKET I MICHIGAN :
https://twitter.com/Yoder_Esqq/status/1323984435381981189?s=19

Man tror inte det är sant. 100% av samtliga mail in har gått till Biden.

Trump fuskade till sig presidentposten 2016 med hjälp av Ryssland.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Och detta var Demokraterna med på så klart. De offrade sitt egna folk och världens folk för att ta makt. Ungefär som Sverige gjorde när de dödade 6000 gamla och svaga nyligen i covid-19.
Ser ni inte kopplingen? Samma tillvägagångssätt, samma agenda, samma ondska.

Ni kommer se att om peddot biden vinner kommer helt plötsligt och magiskt covid-19 "försvinna". Då borde kanske folk fatta vad som hänt.
Enligt din stora ledare så finns ju inte covid, vi kommer inte höra om det efter valet. Eller det kanske är värmen som tar bort det som han sa i april? eller så är han så inkompetent att han inte förstår hur reglerna för räkning av poströster fungerar i vissa stater. "NÄR JAG GICK OCH LA MIG IGÅR SÅ VAR DET MÖRKT, NU NÄR JAG VAKNAR ÄR DET LJUST!!!!!! VÄDERFUSK!!!!"
Medlem
kato85s avatar
Har jag räknat rätt så kan Biden vinna även om han förlorar Pennsylvania...
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Dom fick inte räknas innan vallokalerna stängt, en regel som republikanerna satt i spel.

Jag kan verkligen förstå varför, tänk er vilken shitshow det hade blivit, dom flesta större counties i alla Battle Ground states har väl också en demokratiskt borgmästare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in