2020-11-04, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timeistheseason
Ja, detta ser ju mer eller mindre över ut. Möjligt att det drar ut på tiden men siffrorna är tydliga, frågan är om hela soppan som varit 2020 kan bädda för inbördeskrig eller åtminstone stora oroligheter mycket mer än vad det gjort nu. Rekordhög polarisering mellan raser och klass, en sittande president som hävdar fusk med en valrörelse bakom sig som närmas kan beskrivas som en kult som dessutom i hög grad är beväpnad. En pågående pandemi som skickat folk in i misär och arbetslöshet där den konservativa sidan anser att friheten är hotad av restriktioner. Om det kommer vara enskilda attentat eller direkt konflikt mellan de olika sidorna återstår att se, men blod kommer spillas.

Samtidigt måste man se det märkliga i att Biden redan har fem miljoner fler röster än Clinton 2016. Innan det är färdigräknat i Kalifornien osv. Har verkligen Biden lyckats engagera så många nya väljare?

Jag tror att det finns många miljoner som har röstat på Biden utan att de vet om det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Finns bara 2 vägar för trump

1. Vinna arizona

2. Komma med konkreta bevis på att mailröstningem omgärdats med systematiskt fusk.

Biden fick helt plötsligt 153000 röster i Wisconsin och var totalt uträknad. Har aldrig varit om ett tydligare valfusk.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Hycklare? Trump skyddas av åtalsimmunitet. Det gör inte hans familj, men Trump har möjligheten att benåda dem i händelse av att de blir dömda. Så snart han lämnat ämbetet är det fritt fram.

Du kan nog vänta dig lite saftig information kring Trumps samröre med gode vännen Epstein också, förresten. På tal om pedofili.

Varför vänta med att släppa den informationen tills efter valet.
2020-11-04, 16:17
Medlem
Skadans avatar
[quote=henryskumberg|73482550]
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan

Valfusk i Wisconsin måste åtgärdas. Poströster måste ogiltigförklaras.
Vad är det som är fusk menar du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Jo det finns det. Sök och du skall finnas. Den mest uppseendeväckande är ju såklart där man slutade räkna och 100k röster gick till Biden medan 0(noll) gick till Trump efter det.
Nej det finns det inte. Det finns en massa påståenden, önskemål och åsikter. Men nej, finns inga undersökningar som visar att det finns utbrett valfusk.
Skulle nog varit lite mer högljutt gällande det än ett gäng besvikna Trumpfans.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Diktatorn tycker att det är orättvist att räkna röster som inte var till hans fördel.

Humor. Bra kommentar av någon "Weird. It's like someone is counting ballots or something"
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeavesOfGrass
Jo visst om det finns en chans att jag får fyra gånger pengarna tillbaka, men det gör det ju inte. Satsade du 8000 kr när du är pank, eller vad?

Nja inte riktigt, fick 8000kr som jag jobbade ihop IT relaterat, nu försvinner all dom pengarna..

Oturligt nog fick jag betalat i BITCOINS, placerade bettet på cloudbet och där erbjöd dom inte cash out när Trump ledde, hade definitivt cashat ut, nu står man här helt förvirrad hur fan det kunde vända så snabbt, jag gick ju bara för att lägga mig till att vakna till att Biden är favorit till att vinna.

Enda som kan rädda mitt bet nu är att fusk har förekommit från demokraternas sida och sannolikheten är liten även om de nu skulle fuska.

Känns som om globalisterna redan styr hela världen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Biden fick helt plötsligt 153000 röster i Wisconsin och var totalt uträknad. Har aldrig varit om ett tydligare valfusk.
Vad är fusket?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Finns bevis på valfusk i Arizona, något om tuschpennor.

Det har framgått såhär i efterhand att det inte handlade om något valfusk.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Trump är rökt. Han kommer att förlora Wi och MI och sannolikt även GA.
Härligt att ni tar ut segern i förskott.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Så svårt är det väl inte att gå in på hans twitter och läsa själv? Men okej, jag matar dig väl då; https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1324004491612618752

Twitter kommer antagligen flagga hans efterblivna tweet så småningom, så lägger den citerad här nedanför.

Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
Last night I was leading, often solidly, in many key States, in almost all instances Democrat run & controlled. Then, one by one, they started to magically disappear as surprise ballot dumps were counted. VERY STRANGE, and the “pollsters” got it completely & historically wrong!

Här finns även printscreen:
https://mobile.twitter.com/ddale8/status/1324006505482518530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Menade såklart ifall han torskar.

Fast 153000 röster mot 0 röster förekommer bars när diktaturer dikterar villkoren i val.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in