2020-11-04, 15:51
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Joe Biden kommer inte kunna uppfylla dem allra flesta av sina vallöften pågrund utav att Republikanerna är starkt favoriserade att vinna senaten. Han kommer alltså ha betydligt mindre makt än vad Trump har haft under sina fyra år.
Enligt oddsen är demokraterna favoriter att ta hem senaten, eller missar jag något?

https://bookies.com/news/senate-races-odds-tracker
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Nej. Vinner Biden blir det snarare lugn i USA. Våldet har Soros och hans gelikar använt mot Trump. Nu behövs inte sådant , inte i USA.

"Trumpsidan", dvs medelklassamerikaner med vapen, använder bara vapen i självförsvar.

Tror du själv på det? Spelar ingen roll vem som sitter vid makten. Det kommer alltid kaosas bland Antifa och BLM. Var ju kaos i Seattle, portland denna natt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolljakt
Antagligen för att Biden gick om ganska snabbt när man började räkna storstaden i Wyoming och Detroit har kvar ganska mycket att räkna och där tror man att Biden vinner ganska stort. Oddset på Biden sjunker hela tiden, senast jag kollade var det 1.25 mot 3.75 för Trump. Vid 9-tiden imorse var det jämna odds. Tror nog vadslagningsfirmorna har bättre koll på läget än du.

Nej det brukar de inte ha (i så fall hade inte oddsen varit så låga för Trump tidigare). Men det är ju folk som bettar , typ sådana som är experter i den här tråden, som är övertygade om att de är smartare än systemet.

Att Trump ska vinna nu tycks väl också nästan uteslutet, så 1.25 är väl nästan gratis pengar...?
Om jag räknar rätt vinner han inte ens om han tar Pennsylvania , NC , GA och Alaska, det blir då 267 elektorer? Så han måste ta Nevada också?

(Mi och Wi kan man se som förlorade)
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IzQn
Okej, det förklarar saken.
Men både CNN och Fox beskriver Michigan som att Trump leder?
https://edition.cnn.com/election/2020/results/president
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Vad har ni för ställen jag kan kika på för att få bättre inblick kring Michigan-frågan? Är det separata counties i Michigan som inte är räknade som är till Bidens favör?

Det gör han inte. Biden leder, men bara med 0,3%. Mindre än 20000 röster.

Dumt att det är så jämt, det betyder att väldigt många blir missnöjda och splittringen ökar, hur det än går. Det hade varit bättre med en tydlig seger åt något håll, då hade det kanske blivit enklare att få någon form av gemenskap i Framtiden. Den politik som Biden/Harris förespråkar är SÅ långt från Trumps, så det riskerar att bli spänd stämning. Särskilt om DEM börjar göra allvar av sina idéer om att lägga ned polisen samtidigt som gränsen mot Mexico öppnas för allehanda gangsters.

Biden/Harris är en väg mot anarkotyrrani.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Underbart! Då får ateisterna äntligen sin teori motbevisad.

Inte direkt, däremot så ska det bli spännande och se vilken skada Q-Anon senatorn/senatorerna kommer att göra då minst 1 republikansk senator aktivt tror på Q-Anon
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Ska han göra karriär i FN nu?
FN kan läggas ner. Fast inte om China Joe får bestämma. Han gillar ju också att besudla små barn.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
På vilket sätt är det relevant för förmågan att sköta sitt uppdrag som president? Jag gissar att du inte kommer att svara den här gången heller. Din förmåga att argumentera är ju som bekant under all kritik.

En svart kvinna som styr landet? Kan bara gå bra då. Kolla hur bra det går för Merkel och Tyskland.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det beror på, allt hänger på hur alla förtidsröster ser ut
Spännande!
2020-11-04, 15:52
Medlem
shaktas avatar
Nu knappa Trump in i Michigan igen. 49.4 Biden 49.1 Trump.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jag sover de tiderna, som normala högermänniskor gör. Behöver inte läsa för att veta vad vänsterpack gör. Lata svin som parasiterar på andra.

Det var 95% högermänniskor. Men ok. "Projektion ala Höger"
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Nej det brukar de inte ha (i så fall hade inte oddsen varit så låga för Trump tidigare). Men det är ju folk som bettar , typ sådana som är experter i den här tråden, som är övertygade om att de är smartare än systemet.

Att Trump ska vinna nu tycks väl också nästan uteslutet, så 1.25 är väl nästan gratis pengar...?
Om jag räknar rätt vinner han inte ens om han tar Pennsylvania , NC , GA och Alaska, det blir då 267 elektorer? Så han måste ta Nevada också?

(Mi och Wi kan man se som förlorade)
Beror ju på vad bettingbolagen betalar ut för? Den som "vinner" nu eller den som faktiskt officiellt blir president? Tänker ifall det blir rättsprocess.
Medlem
4.75 Trump nu på bet365

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in