2020-11-04, 16:13
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StJerome
Hur är du någons slav? Vad stoppar dig från att bilda en kärnfamilj?

Att jag ens ska behöva svara på den frågan skvallrar om att du inte är tillräckligt påläst för att föra den diskussionen.
2020-11-04, 16:14
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemenemannen
Ser mörkt ut för Trump. Om han tar Alaska (ganska säkert), Georgia (osäkert), NC (osäkert), PA (ganska säker) så räcker det ändå inte då han bara når 267. Han måste ta michigan vilket han till 90% INTE kommer göra, då det är Wayne County som har flest röster kvar och där leder Biden redan med 67% av rösterna.

Alternativt Nevada ist för Michigan, då det är extremt liten befolkning så det kan svänga snabbt, men Biden ändå storfavorit här.

Han kan även ta Nevada. De har bara räknat 67% av rösterna och det är extremt tight där.
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Snillen spekulerar angående valet ser jag:

Anders Lindberg
https://mobile.twitter.com/anderslindberg/status/1323659769153003522

Amanda Sokolnicki
https://mobile.twitter.com/A_Sokolnicki/status/1323941101619847169

Johannes Klenell
https://mobile.twitter.com/JohannesKlenell/status/1323972846301970432
Det är dock anmärkningsvärt att de väljer att ta upp detta medan alla andra ignorerar det då det enbart är rön från twitter och sociala medier. De försöker uppenbart med något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Småpengar? Då har du väll inget emot att donera 8k som jag torskat?
Jo visst om det finns en chans att jag får fyra gånger pengarna tillbaka, men det gör det ju inte. Satsade du 8000 kr när du är pank, eller vad?
Medlem
Diktatorn tycker att det är orättvist att räkna röster som inte var till hans fördel.

Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
Last night I was leading, often solidly, in many key States, in almost all instances Democrat run & controlled. Then, one by one, they started to magically disappear as surprise ballot dumps were counted. VERY STRANGE, and the “pollsters” got it completely & historically wrong!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Tror det är Clark County (Las Vegas) de inte är klara med. Trump leder där stort som det ser ut nu. Men jag antar att det är mail-in ballots de inte räknat ännu. Ingen vet vem som kommer vinna där.

Hur får du det till att Trump leder stort där?
Medlem
Nu har medierna vaknat angående Arizona:

Trump team says Trump will win AZ by 30K votes. Pointing out that their data has been right thus far (including close race in WI when media claimed it would be a Biden blowout)
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Aha, tack. Kan du förklara varför det tjatas om pedofiler hela tiden?

Enligt Q och andra konspirationer är ju demokraterna och "globalisterna" en enda gigantisk pedofilring som säljer barn på nätet och i restauranger under kodord som ost och bokhylla.

Sedan är ju en del av "eliten" inklusive bl.a. Trump och Bill Clinton personligt kopplade till Epstein som sysslade med trafficking av tonåriga flickor till sin egen ö.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Men kan han verkligen vinna utan michigan? Nevada är 6 elektorsröster

Ja. Men det ser inte sannolikt ut just nu. Han behöver MI eller NV.
2020-11-04, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Nu sitter Trump och grinar på Twitter.

Det tror jag inte.

Det är för dålig klass i tråden. Inga länkar, bara en massa påståenden.

Om han nu "grinar på Twitter" så kan man gott visa det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Tror det är Clark County (Las Vegas) de inte är klara med. Trump leder där stort som det ser ut nu. Men jag antar att det är mail-in ballots de inte räknat ännu. Ingen vet vem som kommer vinna där.
I så fall skulle Nevada bli valets största "Dark Horse", som ingen tänkt på, men som avgjort alltsammans.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Men suck. Så tröttsamt. Var finns beviset på det utbredda valfusket som Trump och hans fans tjatar om?
Det finna inga bevis alls för utbrett valfusk, vare sig i detta val eller det förra.
Jo det finns det. Sök och du skall finnas. Den mest uppseendeväckande är ju såklart där man slutade räkna och 100k röster gick till Biden medan 0(noll) gick till Trump efter det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in