2020-11-04, 14:55
Medlem
Giggsys avatar
Får hoppas Trumpy gör en Tony Montana när BLM stormar Vita huset.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Nej, Biden har vunnit Nevada. Trumpeten kan packa väskorna.
Har du ingen empati. Tänk hur Trump känner sig. Han har förlorat, är 74 år och hans fru kommer ev. begära skilsmässa. Du verkar mest bara njuta av ett sjukt sadistiskt hämndbegär, och vara fylld av hat. Biden har varit politiker i hela sitt liv. Hur förtjänar han att bli president...
Gubben är ett korrupt äckel. Tycker du inte?
Men Senaten och Supreme Court kan du inte göra något åt så sluta flina.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Hur kan du tro Biden vinner Georgia och North Carolina när Trump leder i dom och typ 95% av rösterna redan är räknat där?

Ja alltså jag är fördomsfull nu. Tänker att i Georgia och i Nordkarolina (gillar "svenskt" namn på delstaten) bor det typiska akademiker-östkustamerikaner som röstar traditionellt på Demokraterna. Jag kan helt klart ha fel (hoppas på det).
2020-11-04, 14:56
Medlem
Nånting som ska bli så skönt om Biden vinner är att slippa alla drev och den mediala hysterin om Trump. Biden kommer inte på långa vägar kunna leva upp till förväntningarna som många demokrater intalat sig själva. Inte en chans.

Tråkigt för tidningarna som gjort Trump till sin clickbait industri vad ska de göra nu?
Medlem
saggesalivs avatar
Trump nyss ner i odds från 3.20 till 3.0.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Jag bryr mig inte nämnvärt om vem som vinner valet, är inget fan av Trump men har inget emot honom heller eftersom jag är ganska dåligt insatt i amerikansk politik.

Men det är ganska uppseendeväckande om en kandidat som är uppenbart pedofil (Creepy Uncle Joe på youtube exponerar Biden bortom rimligt tvivel) och dessutom kognitivt nedsatt vinner presidentvalet.

Undrar hur många månader han kommer att vara president isåfall?

Sedan säger det ännu mer om Hillary Clinton.

En senildement äckelgubbe lyckas med något hon inte klarade av.
Medlem
hjaelploskilles avatar
En grej som är kul är att det nu sitter en massa Trumpsupportrar som tänker "men vafan, de läckte ju Hunters sextape, hur kunde det inte garantera en Trumpvinst?" precis som Hillarysupportrar 2016 tänkte "men vafan, han sa ju grab them by the pussy, hur kunde det inte garantera en Hillaryvinst?"

Det är nästan som om folket skiter i dessa personliga skandaler, hmm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
För att alla kallt räknar med att Michigan kommer gå till Biden. Varför? För att det i huvudsake är Wayne County som återstår att räkna - ett folkrikt distrikt (Detroit ligger där) där ca 67% röstar på Biden.
283 - 16 = 267. Ja en tajt förlust riskerar han om Michigan ryker.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Varför är det ok med 8 partier i sverige men inte usa? Helt annat system, och förutsättningarna för valfusk är betydligt högre, vilket ju har bevisats.

Så du menar att i länder med två kandidater/ partier kan man inte ha poströstning p.g.a. valfusk???
2020-11-04, 14:57
Medlem
Jag tror fortfarande Trump kan ta det här. Biden har Nevada och Wisconsin garanterat. Trump tar Alaska, Georgia, North Carolina och Pennsylvania. Det skulle betyda att den som vinner Michigan tar hem det.
Medlem
Trump har ju tagit pennsylvania? Då är väl ganska rökt.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Nånting som ska bli så skönt om Biden vinner är att slippa alla drev och den mediala hysterin om Trump. Biden kommer inte på långa vägar kunna leva upp till förväntningarna som många demokrater intalat sig själva. Inte en chans.

Tråkigt för tidningarna som gjort Trump till sin clickbait industri vad ska de göra nu?

Biden har extremt låga förväntningar på sig. Besegrar han Trump så är de flesta demokrater nöjda.
Ett bevis på hur svag han är och ett bevis på hur svag Trump är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in