Vi har ganska pålitligt system med bankid, poströstning i Sverige BORDE vara passe.
USA kan jag inte uttala mig om, gissar att det är annorlunda där.
Men ärligt talat är det ett sjukt förlegat system som vi tekniskt har passerat här hemma, bara att uppdatera processerna och lägga ner skiten.
I USA har man ju inte ens en allmän röstlängd! Om det finns någon så måste man aktivt anmäla sig.
Om Biden vinner är inbördeskriget ett faktum. Inte pga att folk motsätter sig valutgången utan för att demokraterna kommer börja montera ner konstitutionen.
Jag brukar använda spelbolagen som ett riktmärke..
När jag somnade imorse vid 6 tiden så hade trump runt 1.30-1.50 i odds på vinst nu har det vänt igen och Biden har 1.30 i odds och Trump 3.75 på många ställen.
Så något har ju hänt med poströsterna.
Inser ni vilket jävla kaos det kommer bli i USA nu, asså Trumps väljare har vapen och vid 6 tiden imorse såg det ut som Trump vinner det nu vänder allt. Kan säkert uppfattas som valfusk har förekommit..
Nä man ska nog vara mer orolig för om Trump hade vunnit med tanke på terrorOrganisationen Antifa och alla vänsterextremister som redan har kaosat sönder i Usa varje natt i över 100 dagar nu. Vinner Trump kommer det bara bli ännu värre.
Jag kan inte bevisa det förstår du väl? Det får framtiden avgöra. Men du kan ta en titt på hur USAs utrikespolitik såg ut med Obama som president och Biden som Vicepresident. Inte helt omrimligt att anta att en liknande politik kommer att föras vid ett eventuellt maktskifte.
Det är bra att USA startar krig. Trump har ju varit feg som fan. Inte vågat dra fram kuken och visa vem som är bossen framför Putin eller Kim.