2020-11-03, 18:48
Medlem
källor på att han ger bort halva huset gratis.

Jag tolkade det som att hon skulle köpa in sig med 50%. Kan dock ha missuppfattat det hela.
Citera
2020-11-04, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Han har det ihop med Giselle, hon sägs suga som besatt och även gör rim job på honom.

Giselle Hyvönen som tidigare var gift mellan hockeyspelaren Hannes Hyvönen. Lättfotad är bara förnamnet... men Hannes var ju en häradsbetäckare av rang. Han var ju kung på Sandgrund.
Citera
2020-11-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
källor på att han ger bort halva huset gratis.

Jag tolkade det som att hon skulle köpa in sig med 50%. Kan dock ha missuppfattat det hela.

Jag tolkade det hela som du, att hon köper in sig på 50%
Citera
2020-11-04, 13:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Giselle Hyvönen som tidigare var gift mellan hockeyspelaren Hannes Hyvönen. Lättfotad är bara förnamnet... men Hannes var ju en häradsbetäckare av rang. Han var ju kung på Sandgrund.

Rickard ser grå och sliten ut, men har charm. är känd och stadd i kassan.

Giselle är en morph av TV4's Anna Lindmarker och Michael Jackson.
Giselle är tidigare hockeyfru och van vid hög standard och kändismingel.

Lite udda par, men tippar ändå på att förhållandet håller i 6-7 år.
Citera
2020-11-04, 16:09
Medlem
Man kan "ge" bort ett hus mot att gåvotagaren betalar 84% av tax.värdet året innan gåvan. Man får göra en beräkning och se vad det blir.
Citera
2020-11-04, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Tycker hon ser ut som en ordinär "Thai-kärring", men hon pratar ju bra svenska. Rickard är ju en jävla tönt, skönt att slippa honom i tv, måtte han aldrig komma tillbaka. "kräk-ful" är han också.
Hans dotter verkar dock fin, trevlig och mogen för sin ålder.......brås nog på sin mor. Ger Rickard och "Thai-kärringen" 3 år ihop, sedan drar hon med pengarna för halva huset.
Citera
2020-11-04, 21:30
Medlem
Om han kan hålla sig från fyllekörningar och det där tramset med att fota pillesnoppen så... Men jag är tveksam. Impulsbröllop a la Las Vegas i kombination med Rickards tveksamma omdömesförmåga så är allt över 18 månader världsrekord...
Citera
2020-11-04, 21:35
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Arne Bajse, du är allt en bra iakttagare, Herre! Du tog orden ur min mun! Korsning mellan Lindmarker och Jackson
Var hon verkligen tvungen att göra så markerade kindkotor??? Ser ju inte klokt ut 😬
Senast redigerad av Mangelina 2020-11-04 kl. 21:43.
Citera
2020-11-04, 21:37
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tycker hon ser ut som en ordinär "Thai-kärring", men hon pratar ju bra svenska. Rickard är ju en jävla tönt, skönt att slippa honom i tv, måtte han aldrig komma tillbaka. "kräk-ful" är han också.
Hans dotter verkar dock fin, trevlig och mogen för sin ålder.......brås nog på sin mor. Ger Rickard och "Thai-kärringen" 3 år ihop, sedan drar hon med pengarna för halva huset.
Dottern är mer mogen än far sin...jättefin; dottern alltså
Jasså, hela 3 år?!? Jag tippar max hälften...DEN kvinnan kändes sjukt beräknande..
Citera
2020-11-04, 22:50
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Man kan "ge" bort ett hus mot att gåvotagaren betalar 84% av tax.värdet året innan gåvan. Man får göra en beräkning och se vad det blir.
Varför skulle man behöva betala ett vederlag för en gåva?
Citera
2020-11-04, 22:58
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag tolkade det hela som du, att hon köper in sig på 50%

Var lite diffust uttryckt: Vi går in med lika värde i det här. Hans tinderdejt har väl inga miljoner hon kan trolla fram på några veckor? Då hade hon behövt sätta klorna i en naiv kändis och hetsa fram ett bröllop.
Citera
2020-11-04, 23:25
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Såg att han skulle få besök av Arga snickaren på tv 4. Trodde att han blivit utfryst efter det där med att han skickat bilder på kuken till tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in