Citat:
Ursprungligen postat av
rymdteleskop
Vad menar ni med "kriminella?"
Berätta gärna om Lucky ni som har varit där.
... Känt som stället i stan som man bör undvika, om man inte vill riskera sitt goda rykte
Ffa helger, då går lukten av annat röka än tobak inte att missa. En o annan gäst med stirrig blick och slängiga rörelser.
Klientelet då är typer man undviker spontana samtal med.
Övriga tider samlingsplats för stans åldrade alkisgäng, de som sällan stör eller förstör.. Bara behöver ett ställe där de får hålla till och dricka öl 🍻