2020-11-03, 21:30
  #13
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Lucky bar....samlingsplats för "kriminella" jönsar



Jag trodde det var Daltons som var samlingsplats för dom kriminella.
Citera
2020-11-03, 21:50
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Jag trodde det var Daltons som var samlingsplats för dom kriminella.

Var kanske så för några år sen....men sen flyttade "dom" till Lucky bar.
Citera
2020-11-03, 22:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Borde då röra sig om Assisteria Holding: 556959-8278
En omsättning på nästan 5 miljoner och personalkostnader på 800k låter inte helt rimligt för en pizzeria och en bar.
Fast nu är ju inte pizzerian i deras bolag, den drivs av en helt annan person, den såldes ganska omgående efter att dom öppnade den
Citera
2020-11-03, 22:51
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draggen45
Fast nu är ju inte pizzerian i deras bolag, den drivs av en helt annan person, den såldes ganska omgående efter att dom öppnade den
Det är möjligt att det är så. Om de sysslat med ekobrott så har kanske inte uppdatering av företagsnamn på mobilabonnemang varit prioriterat.
Citera
2020-11-03, 23:02
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Var kanske så för några år sen....men sen flyttade "dom" till Lucky bar.
Hur tänker du nu, tror du det är en klubblokal för kriminella så tror du totalt fel, du har läst för mycket kalle anka.
Citera
2020-11-04, 03:53
  #18
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Jag trodde det var Daltons som var samlingsplats för dom kriminella.


Daltons var/är väl mest ett tillhåll för traktens socialfall och dylikt.

Var det inte Lucky som bytte ägare relativt nyligen?
Citera
2020-11-04, 13:21
  #19
Medlem
rymdteleskops avatar
Vad menar ni med "kriminella?"

Berätta gärna om Lucky ni som har varit där.
Citera
2020-11-04, 14:07
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdteleskop
Vad menar ni med "kriminella?"

Berätta gärna om Lucky ni som har varit där.

Rätt trevlig lokal men Billy Brännjack och Kofots-Åke som brukar sitta i hörnen drar ner betyget en del.
Citera
2020-11-04, 14:33
  #21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rymdteleskop
Vad menar ni med "kriminella?"

Berätta gärna om Lucky ni som har varit där.
... Känt som stället i stan som man bör undvika, om man inte vill riskera sitt goda rykte
Ffa helger, då går lukten av annat röka än tobak inte att missa. En o annan gäst med stirrig blick och slängiga rörelser.
Klientelet då är typer man undviker spontana samtal med.
Övriga tider samlingsplats för stans åldrade alkisgäng, de som sällan stör eller förstör.. Bara behöver ett ställe där de får hålla till och dricka öl 🍻
Citera
2020-11-04, 14:34
  #22
Medlem
downbelows avatar
Dom som var intagna på förhör är släppta står det i st.
Men antar att det är stängt nu ? Eller kan man i teorin ha öppet ? Inte dömd enligt lagens mening men man kanske inte får ha en verksamhet igång om man är med i en stor utredning.
Kan tänka mig man tappar en del tillstånd kanske .
Citera
2020-11-04, 18:12
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Dom som var intagna på förhör är släppta står det i st.
Men antar att det är stängt nu ? Eller kan man i teorin ha öppet ? Inte dömd enligt lagens mening men man kanske inte får ha en verksamhet igång om man är med i en stor utredning.
Kan tänka mig man tappar en del tillstånd kanske .

Verksamheten bör pågå tills det är bekräftat. Men nu lär många rynka på näsan för att gå dit med tanke på misstankarna.. Det kvarstår att se vad som händer.
Citera
2020-11-04, 19:51
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Jag trodde det var Daltons som var samlingsplats för dom kriminella.


Nej de är mest Flator, Bögar och socialfall och som hänger på de sunk haket.
Ja och så WT eliten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in