2020-11-04, 12:20
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0taAlarmist
Jag frågade om du kunde ge en källa på ditt påstående. Det här är ingen källa.
Det är bara att följa rösträkningen eller läsa rubrikerna i valfri media. Prova www.nytimes.com!
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Jovisst han kanske vinner Wisconsin men han kommer inte vinna Michigan eller Pennsylvania. Inte en chans i helvete.

va? Han har ju hur bra chans som helst att ta Michigan, han är favorit där nu
Medlem
Daniel501s avatar
1 vecka innan valet hade Real Clear Politics Florida som;

Biden: 47.8
Trump 45.8

Valdagen vinner Trump med 51.2%.

MSM gjorde inte en "opsie vi räknade fel", de ljög och förberedde all för det stundande valfusket.

Som tur är så såg Trump det komma och utsåg sin sida som vinnare i valet och kommer inte lämna ifrån sig makten.

Oavsett hur mycket pedofil vurmarna i tråden försöker intala sig själva att Biden kan vinna

4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Biden krossar Trumpeten i Michigan vad det verkar. Nu jobbar vi hem Pennsylvania och skickar Trumpeten åt helvete

Jag förstår inte vara för vi behöver diskutera valet längre

TRUMP LANDSLIDE.
Medlem
Ducadreams avatar
Vad jag saknar när Obama var president. Särskilt mellan 2010-2013. Goda tider.

Jag klarar inte av Lucifer(Trumpeten) i fyra år till. NEJ! Han ska inte vinna!

HEJA KAMALA & JOE! GO GO GO!
Senast redigerad av Ducadream 2020-11-04 kl. 12:23.
Avslutad
Lär väl sluta som år 2000, när Gore förlorade mot Bush när det gick till domstol ...
Medlem
Inkommers avatar
Lol nu sitter den där satkärringen i tv4 och talar om att Donald faktisk sa att röstningen skulle upphöra men egentligen menade att räkningen skulle upphöra... fy fan vad sjukt
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Ja, det ska till något exceptionellt för att det här ska vända till Trumps fördel.

Om det inte vänder inom kort får man hoppas att Trump tar sitt förnuft till fånga och kliver av med någon form av värdighet i stället för att dra det till Högsta Domstolen på pin kiv. Men hans tal i natt var olycksbådande.

Jag ser snarare fram emot vad Trump kan tänkas hitta på när han inser att han förlorat. Det blir att plocka fram popcornen.
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
55.1% åt Trump i PA med 75% räknat. Finns det verkligen en chans att Biden går om där? Det ger 20 röster och är ju absolut tillräckligt för att Trump ska vinna valet.

Ca 40% chans enligt spelbolagen.
2020-11-04, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Ser ut som att PA blir tungan på vågen.
Är det inte jävligt märkligt att just PA innan valet gått ut och sagt att de inte kommer ge sitt slutgiltiga svar förrän i slutet av veckan?
Luktar skunk som sagt...
De har regler i staten om när poströster ska börja räknas och hur noga de vill vara innan de meddelar.
Skulle väl varit värre om du gick ut med det efter att valet påbörjats?
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Massa foliehattar som skriver om deep state och att Trump skulle vara en frälsare. Dumheter.

Biden är den enda av dem två som har sunt förnuft och förmåga att leda landet för folkets bästa.

Det är Kamala Harris man röstar på. Inte Biden. Alla vet att Biden är senildement och kommer behöva avgå.
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0taAlarmist
Jag frågade om du kunde ge en källa på ditt påstående. Det här är ingen källa.
Vill du ha källa på att tRump har propagerat mot poströstande? Då har du precis noll koll. Googla lite och välj någon källa du litar på, så hittar du nog det själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in