2020-11-04, 12:18
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Biden krossar Trumpeten i Michigan vad det verkar. Nu jobbar vi hem Pennsylvania och skickar Trumpeten åt helvete
Du håller alltså på biden? Hur tänkte du nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
55.1% åt Trump i PA med 75% räknat. Finns det verkligen en chans att Biden går om där? Det ger 20 röster och är ju absolut tillräckligt för att Trump ska vinna valet.
Som sagt så är det främst röster från Philadelphia som inte räknats. För att kunna göra en bedömning måste du ned på detaljnivå.
Medlem
Trump kommer garanterat tappa Michigan. Det handlar om sannolikhet. Alldeles för många röster kvar i blåa Countyn
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Varför måste man ha denna diskussion om och om igen.

Hur bedömer du om någon är en skithög som du träffar i verkligheten? Jo, man lyssnar på vad dom säger och hur dom beter sig

Hade jag haft någon i min bekampskapskrets som bettet sig som Trump hade det tagit mindre än en vecka att stämpla honom som tönt, loser, inkompitent, arrgogant, skithög etc etc. Hur det kan ta andra fyra år får du berätta för mig.

och kom inte hävda fake media. Jag behöver bara läsa hans egna twitterinlägg och hans egna tal på rallies för denna slutsats.

Ah, så det känns bättre med en flicksniffande gubbpedofil? Fast han ler ju åtminstone och vet ibland var han befinner sig.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Ja, du skulle ju aldrig stämpla dig själv som loser.

Vad man än tycker om Trump, han är åtminstone ingen förlorare.

Nej, det skulle nog ingen med en uns av självrespekt göra.

Vi får se snart om Trump är en mega-förlorare. Att förlora mot Biden skulle bekräfta det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Vart rapporterar man 74? Både Fox och Politico hävdar 64% rapporterade.

CNN.
Medlem
hyssasess avatar
hur kommer det sig att vissa delstater är i princip färdigräknade medan vissa kan ta flera dagar...jag förstår inte
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
I min värld så vinner Biden för att folket är vilseledda av makten och korrumperad media. Jag hade hoppats på ett uppvaknande inom min livstid men det verkar tragiskt nog dröja.
Ja, media är rätt vinklade gällande Trump/Biden. Sveriges dagstidningar, utöver alternativmedia, har väl knappt redovisat en enda positiv nyhet gällande Trump? Allt bra som hänt är arv från Obama, och allt dåligt som hänt är Trumps eget fel. Verkligheten är förstås betydligt mer komplex. Det ska bli intressant att se inställningen till POTUS ändras om Biden vinner. Då är väl allt dåligt arvet från Trump, och allt bra Bidens förtjänst.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
För att man räknar antal röster, inte antal counties
Okej då är det bra jävla tätbefolkat i vissa delar av WI.
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Skall vi räkna lite på det som hände i Wisconsin

Wisconsin har 5,82 miljoner invånare.
Enligt bedömare så har 67 % röstat i valet i år. Vi använder 67 % i beräkningen.

5,82 miljoner x 0,67= 3,88 miljoner har röstat

När 91 % av rösterna var räknade ledde Trump med 4,1 %.

När 95 % av rösterna är räknade leder Biden med 0,24 % eller 7800 röster.

4 % av 3,88 miljoner ( röstdeltagandet)= 15 544 röster.

15 544 röster gör att Biden går från att ligga under med över 4 % ( dål flera miljoner röster är räknade) till att leda med 0,24 %.

Detta kan inte vara annat än valfusk. Det är inte ens teoretiskt möjligt.

Det där med procent av totala rösterna är bara uppskattningar. De olika sidorna som följer valet uppskattar hur många procent av totala andelen röster som är räknade utgående ifrån hur det såg ut förra valet och vilka vallokaler som lämnat in färdigträknade resultat nu. Procenterna är ju olika beroende på vilken tv kanal eller sida du går in på. Det är inga riktiga siffror.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Det verkar främst vara sent inkomna poströster som skall räknas i slutet av veckan i PA.

Hur mycket ledde Trump med i Wisconsin när 65% av rösterna var räknade?

Om jag har räknat rätt måste Biden ha 73,5% av dom röster som är kvar att räkna i PA för att komma ikapp Trump. Det känns inte så där jätte-sannolikt.
Med fusk kan man trolla fram de flesta siffor.
2020-11-04, 12:19
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
UPDATE, INSIDER INFO

Efter samtal från mig med poströstningscentralen i norra winsconsin står det nu klart att BIDEN vann, heja USA, äntligen en riktig president.

Jovisst han kanske vinner Wisconsin men han kommer inte vinna Michigan eller Pennsylvania. Inte en chans i helvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in