2020-11-04, 12:17
Medlem
55.1% åt Trump i PA med 75% räknat. Finns det verkligen en chans att Biden går om där? Det ger 20 röster och är ju absolut tillräckligt för att Trump ska vinna valet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Michigan tror jag Trump tappar.

Då är väl enda chansen att han vinner allt annat inklusive Nevada?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Varför måste man ha denna diskussion om och om igen.

Hur bedömer du om någon är en skithög som du träffar i verkligheten? Jo, man lyssnar på vad dom säger och hur dom beter sig.

Hade jag haft någon i min bekampskapskrets som bettet sig som Trump hade det tagit mindre än en vecka att stämpla honom som tönt, loser, inkompitent, arrgogant, skithög etc etc. Hur det kan ta andra fyra år får du berätta för mig.

och kom inte hävda fake media. Jag behöver bara läsa hans egna twitterinlägg och hans egna tal på rallies för denna slutsats.
Varför? Jo för att INGEN talar om VAD han gjort som är så fel. Alla som hatar Trump säger precis som du, han är dum och korkad och begriper du inte det osv. Alltså känslomässiga åsikter om Trump. Ge mig fakta.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Trumpen kraschar nu i bettingen.

Nere på 39% chans att vinna.
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Ikväll blir det oxfilé! Ska tänka på alla bortkastade pengar här i tråden som spenderats på en Trump-vinst.

Bra, hoppas du njuter av oxfilen. För njut ordentligt, för vinner Biden kommer din lilla köttbit vara en av de sista du ätit då kommer Sverige införa extremskatt på kött och du får nöja dig med sallad.

Ju mer Demokrater i makt i USA dessto mindre makt får människor i Sverige, MP och Vänstern kommer då fritt kunna göra lite som de själva vill, dvs höja skatt på allt och införa nya skatter på skatt så till slut kommer du vara en slav som ger bort hela din lön på skatter och momser och bara ha tillräckligt kvar för att överleva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
tRUMP HAR PRESTERAT BRA NÄR DET GÄLLER EKONOMI, MYCKET BRA, BÄTTRE ÄN NOGON NÅGONSIN PRESTERAT I HELA VÄRLDEN.

Läs om Calvin Coolidge och hans inverkan på USA's ekonomi. (Short story: sänkta skatter ökar produktivitet).
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Nu börjar det vara klart. Biden ser ut att vinna både wisconsin och michigan. Som opinionsundersökningarna visade.

Ja, det ska till något exceptionellt för att det här ska vända till Trumps fördel.

Om det inte vänder inom kort får man hoppas att Trump tar sitt förnuft till fånga och kliver av med någon form av värdighet i stället för att dra det till Högsta Domstolen på pin kiv. Men hans tal i natt var olycksbådande.
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Proteströster - folk röstar Biden för att de ogillar Trump, inte för att de gillar Biden. Rätt sjukt att demokraterna inte kunde få fram en bättre kandidat. Tulsi Gabbard hade haft betydligt större chanser, även om Biden kanske kan ha tur och vinna ändå.

Så var det ju när Trump vann för fyra år sedan också fast då till republikanernas favör. Inbitna demokrater röstade på Trump för att de ogillade den fifflande haggan Clinton allt för mycket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Biden har kommit ikapp och gått om nu när poströsterna räknas. Detta eftersom det demokratiska partiet uppmuntrat sina väljare att poströsta. Republikanerna är skeptiska till detta och har i stor grad valt att rösta på valdagen istället. Deras röster är redan räknade.

Jag frågade om du kunde ge en källa på ditt påstående. Det här är ingen källa.
2020-11-04, 12:18
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0taAlarmist
Nej, 74 procent. Över tio procents ledning.

Vart rapporterar man 74? Både Fox och Politico hävdar 64% rapporterade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Känns suspekt att de resterande stater där det är väldigt jämt eller där Trump har lite övertag nu typ stannat av för att nu ska de nämligen"räkna poströster" som slutspurt.

Poströster som Demokraterna röstat igenom trots att Trump inte godkände detta i förväg, innan valet, just pga risk för fusk. Samtidigt sa Trump att man borde stänga rösträkningen efter valdagen men nä, det vill inte Demokraterna.

Allt pekar på att Demokraterna förberett fiffel som sista vapen nu när Trump ser ut att ha vunnit.

Väldigt fishy!

Ja det är som upplagt för ett riggat valresultat. Känns som nåt man ser i suspekta u-länder snarare än i en fungerande demokrati.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Vart får du statistiken för Michigan från?
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in