Citat:
Ursprungligen postat av
StJerome
Jag kan sympatisera med föraktet mot vinklad media som vill uppfostra sina läsare, snarare än att förmedla sanningen.
Faktum kvarstår dock att Trump är dålig för världen och att jag hoppas han förlorar. Om inte annat så för vår skull. Trump har minskat västvärldens inflytande över världen* och fortsätter han på inslagen bana kommer Kina förr eller senare ta över som supermakt. Han är inte kapabel att styra över ett land, än mindre en supermakt. Han kan inte ens stava för fan!
Alla ni som upprepar hans käbbel om valfusk borde fråga er själva om ni köpt hans retorik även om han var demokrat.
God morgon StJerome. "Grälade" nyss med arbetskollegor över natten för att jag somnade aldrig och drack Laphroigh. De sa
samma sak* som du och jag förstår mycket väl filosofin som innebär att alla ska vara arbetshästar för det
västerländska inflytandet från Väst utom...
jag, utom du, utom han.
Min fråga är kan du höra, kan du acceptera, kan du förstå att nattens val är just mellan de som tror att varje man får ta sitt eget ansvar och ibland förenas dessa män och blir grupper, nationer, stater, länder?
Vad betyder
Trump har minskat västvärldens inflytande över världen* om:
-västvärlden inte finns längre?
-västerlännngar inte finns längre?
-den
världen som man ska ha
inflytande över förstör västvärlden genom dess invandrare vardagsbeteende?