2020-11-04, 12:00
Medlem
Warmanes avatar
Spelbolagen har Biden som favorit nu. Intressant utveckling..
2020-11-04, 12:01
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Varför pratar ni om odds och spelbolag? Tror ni att människorna där vet mer än andra eller? Vad oddsen ligger på säger ingenting annat än att många just nu TROR att en av dem kommer att vinna.
Jo det säger mycket mer... Det är folk som är villiga att satsa sina egna pengar på vad de tror. Till skillnad för att t ex uttrycka sig bombsäker åt endera hållet, vilket är vanligt på t ex FB.

PÅ betfair har det nu spelats för 4.8 miljarder kronor.

Biden har förresten blivit favorit på Betfairs oddsbörs från att legat i underläge i flera timmar. Nu är oddsen på Biden 1.65.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StJerome
Jag bryr mig om världen och tror det är bättre för den om västvärlden ökar sitt inflytande istället för att Kina gör det, eftersom jag tror det gör världen till en sämre plats att leva på.
Sen vet man aldrig vad som leder till vad, men från mitt perspektiv ser det ut så.

Lycka till med aktierna hursomhelst ❤️

Lol USA kommer vara en dålig plats även med Biden. Sluta tro att Demokraterna är nån form av världsräddare.
Bara demokraterna är 5 gånger mer höger än moderaterna här i Sverige.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
LÄNK?

Visst (google är svårt, jag vet): https://www.google.com/search?source=hp&ei=54miX_2EGIqhUMijp9AG&q=us+elec tion+2020&oq=us+election&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAxgAMg gIABCxAxCDATIICAAQsQMQgwEyCAgAELEDEIMBMggIABCxAxCD ATIICAAQsQMQgwEyCAgAELEDE IMBMggIABCxAxCDATIICAAQsQMQgwEyCAgAELEDEIMBMgQIABA DOggILhCxAxCDAToCCABQEVjtCmC3EGgAcAB4AIAB_QGIAZcJk gEFNS40LjGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Trump kommer bli galen om han förlorar. Hoppas vi får se det.

Trump har redan deklarerat sig själv som vinnare.. hur känns det din jävla loser?

4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Snälla utveckla ditt förträffliga resonemang, för att statistik talar fortfarande för Trump :

https://www.npr.org/
Vid Trumpvinst kommer jag gladeligen idiotförklara mig själv. Det vänder nämligen igen när räkningen återupptar. Poströsterna visar som väntat en tydlig tendens.
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Jag kan sympatisera med föraktet mot vinklad media som vill uppfostra sina läsare, snarare än att förmedla sanningen.

Faktum kvarstår dock att Trump är dålig för världen och att jag hoppas han förlorar. Om inte annat så för vår skull. Trump har minskat västvärldens inflytande över världen* och fortsätter han på inslagen bana kommer Kina förr eller senare ta över som supermakt. Han är inte kapabel att styra över ett land, än mindre en supermakt. Han kan inte ens stava för fan!

Alla ni som upprepar hans käbbel om valfusk borde fråga er själva om ni köpt hans retorik även om han var demokrat.

God morgon StJerome. "Grälade" nyss med arbetskollegor över natten för att jag somnade aldrig och drack Laphroigh. De sa samma sak* som du och jag förstår mycket väl filosofin som innebär att alla ska vara arbetshästar för det västerländska inflytandet från Väst utom...jag, utom du, utom han.

Min fråga är kan du höra, kan du acceptera, kan du förstå att nattens val är just mellan de som tror att varje man får ta sitt eget ansvar och ibland förenas dessa män och blir grupper, nationer, stater, länder?
Vad betyder Trump har minskat västvärldens inflytande över världen* om:

-västvärlden inte finns längre?
-västerlännngar inte finns längre?
-den världen som man ska ha inflytande över förstör västvärlden genom dess invandrare vardagsbeteende?
Senast redigerad av TuffRobban 2020-11-04 kl. 12:07.
Medlem
saggesalivs avatar
Där stängde jag mina spel för Trump, blev en liten vinst på att stänga dem nu. Tror det ãr över för Trump.
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Du är bara arg över att jag är för Biden & Harris. Snälla, citera inte mig om du inte tycker om mitt inlägg.

Jag är också för Biden o Harris, men jag är inte särskilt glad eller nöjd över det.
Sista citeringen nu, hoppas på roligare, mer konstruktiva inlägg från dig i framtiden.
Allt gott!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
När det gäller antalet elektorsröster och poströster är Biden solklart överlägsen, vilket jag naturligtvis beklagar.
Har inte poströsterna redan räknats i flera av dessa delstater?
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Tänker mer på de stackars dårar som satsat pengar också. Någon påstod ju sig lagt 100kkr på Trump, kan ju inte vara lugn nu alltså.
Det måste vara ett troll. Såg en som lade 3000 kr på Trump. Han lär inte få se pengarna igen, men läget är ännu öppet.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Jag skulle snarare kalla honom lite dement. Trump å andra sidan är helt uppenbart personlighetsstörd.

Han är åtminstone inte pedofil.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in