2020-11-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Skiljer nu mindre än en procent mellan kandidaterna i Nevada! Vad är sannolikheten att Trump kan vända till rött?

Skiljer ca 8000 röster, så har jag inte sett fel, inte omöjligt med 15% kvar av rösterna att räkna
Medlem
StJeromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Du bor i Sverige så varför bryr du dig om den Amerikanska befolkningen? Jag har mycket aktier i USA och dom mår bättre av Trumps skattesänktingar än Bidens skattehöjningar, vad som är bäst för Amerikanska medborgare skiter jag i. Lika lite som dom skiter om Sverige.

Jag bryr mig om världen och tror det är bättre för den om västvärlden ökar sitt inflytande istället för att Kina gör det, eftersom jag tror det gör världen till en sämre plats att leva på.
Sen vet man aldrig vad som leder till vad, men från mitt perspektiv ser det ut så.

Lycka till med aktierna hursomhelst ❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Alla här inne är tvärsäkra på vem som vinner. Underhållande att läsa. Några kommer få äta upp sina ord.

Tänker mer på de stackars dårar som satsat pengar också. Någon påstod ju sig lagt 100kkr på Trump, kan ju inte vara lugn nu alltså.
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
AP:s aktuella statistik.

LÄNK?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vadå så kriminella kan rösta där också isåfall?

Ja, i de flesta delstater behöver man inte visa legitimation. Man kan både poströsta och rösta i lokalen, för att sen byta kläder och gå till en lokal lite längre bort och rösta igen. Särskilt nu när alla går runt med munskydd. Hur ska man kunna bedöma vem en person man inte känner som bär munskydd och inte behöver visa legitimation. Man behöver visserligen uppge ett namn. Men ändå. Så svårt kan det inte vara om man kommer på en strategi att genomföra det på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Nej de som håller sig till fakta säger tålamod istället. Det är långt ifrån klart. Alla röster har inte kommit in ännu. Ni som hatar poströster så mycket, ska inte soldaterna utomlands få rösta?

De röstar övervägande republikanskt.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hur menar du nu? Det är fruktansvärt jämt i såväl Wisconsin som Nevada just nu.

När det gäller antalet elektorsröster och poströster är Biden solklart överlägsen, vilket jag naturligtvis beklagar.
Medlem
Nu knappar Trump in rejält på Nevada! Han kanske roffar åt sig 6 elektorer därifrån.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
4 % röster är väldigt lite. Men en ledning för Trump med över 4 %..innan dessa 4 % räknades..tyder på misstänkt valfusk. Att Biden fick typ ALLA röster.
Nej, det gör det inte. Finns trådar om konspirationsteorier. Bättre att hålla sånt här i dem.
Finns även en valfusktråd.
Medlem
I-van-Toers avatar
De vägrar räkna klart Georgia och North Carolina. Sjuka jävlar. Jag kan förstå att man måste kontrollera rostbältet, men inte två klara Trump-stater. Skit i ANTIFA och BML. Skit i dem och räkna klart!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Så du menar att du aldrig sett en journalist (tom flera) som talat sig varm för invandring? Wow. Gaslightning is strong with you.

Stå upp för vad du tycker istället din lilla mask.

du sa oändlig massinvandring.

som vanligt ändrar ni trumpsupporters era argument och syn på sanningen varteftersom det passar.

vet du ens va gaslighnting betyder?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
En fd moderatledare stödjer en mentalt handikappad person för presidentposten? Skrattretande.
Även den nuvarande stöder Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in