2020-11-04, 09:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Vad var det jag sade?
Biden leder ju.
Medlem
Ni som kollar amerikansk media.. vad säger dom?
Svenne media är jag inte intresserad av.
Biden var favorit i PA. Vad händer där?
Medlem
groovesnuss avatar
Det faktum att Trump skriker som en stucken gris på Twitter att man skall sluta räkna röster tyder på att han vet att han förlorat.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Långt ifrån osannolikt att Trump vinner Pennsylvania, Michigan, NC och Georgia. Då tar Trump det.
Känns som att det går mot det hållet. Tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Följer alltså var den inte har gjorts. Mycket storstadsdistriskt, vilket väger tyngre åt det demokratiska hållet. Följer också vilka röster som i stort inte räknats. Det är förtidsröster, vilket också väger tyngre åt det demokratiska hållet.

Du har stora svårigheter att hänvisa till statistik, märker jag. Men visst, om det hjälper ditt blodtryck så...
2020-11-04, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Trump sa nu att Team Trump firar segern och att Demokraterna med MSM låtsas som att det regnar och vill inte ge resultatet till folket.

Ja, det är mycket märkligt att några av de staterna i öst som var bland de första att öppna upp för röstningen, av någon anledning ska ta längre tid än hela västkusten att räkna färdigt. Är de sämre på huvudräkning i öst, är det därför?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vad var det jag sade?
Biden leder ju.
Detta sa jag för en vecka sedan, vilket ser ut att slå in:

”Själv tippar jag på att det kommer se riktigt bra ut för Trump på valdagen, men att Biden vinner med liten marginal efter poströsterna räknats. Trump kommer efter detta vara heligt förbannad och ställa till med en massa oreda.”
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja men så är det ju också, det är ganska uppenbart att Trump har vunnit. Av de kvarvarande stater som inte är säkrade vinster, så leder Biden bara i Nevada, som alltså ger 6 electoral votes. Övriga stater som inte är färdigräknade leder Trump. Så självklart ska Trump ut och fira.

God morgon!
Google visar att Biden leder. Men du säger att Trump leder. Vilka stater fick Trump?
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vad var det jag sade?
Biden leder ju.
Nej Trump har vunnit electoral college, gäller bara att hans stater räknas klart nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
För att räkna klart innebär vinst för Trump.

Nu är valarbetare och "sover" så att Bidens aktivist advokater har tid att fuska in "förtidsröster från helvetet"

att majoriteten av kvarvarande röster i storstadsregionerna är republikaner är lika troligt som att utgå från att FI kommer få egen majoritet i Sölvesborg nästa val. Drömma kan man ju alltid.
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Enligt AP är dessa avgjorda redan.

Jaha, då är det kanske jag som sitter och stirrar på fel/gammal data. Har du möjligen någon länk till AP:s grafik, om det finns någon sådan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vilka jävla idioter de har i svt-studion nu. "Varför väljer Trump att tala till sina väljare och inte till hela folket"? Ja, inte vet jag. Kanske för att han i den filmsnutt ni visade tackade sina väljare, och det är svårt att tacka väljare som inte har röstat på en?
De har ingen kompetens kvar i Svt huset, anställer man folk utefter värdegrund så blir det såhär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in