2020-11-04, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Inte rösträkningen ditt psykfall, utan räkning av röster inkomna efter pollsen stängde.

Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Han vill inte stoppa rösträkningen. Du är tyvärr ett offer för SVTs slarviga översättning av Trumps uttalande att man inte ska räkna röster som kommit in för sent. Inget konstigt med det.

jag kan engelska, jag hörde va han sa. varför sa han inte att man inte ska räkna samma röst flera gånger eller räkna in röster från förra valet? han är ute efter att ogiltigförklara röster i områden där han förlorar
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwieback
Alltså Pennsylvania leder Trump med flera hundratusen röster men tunga demokratiska säten är oräknade t.ex. Philadelphia och Pittsburgh? Dessa två städer + poströster kan göra så att demokraterna tar hem Pennsylvania trots allt. Om demokraterna vinner Arizona, Pennsylvania, och Wisconsin så vinner dom valet förmodligen.
Exakt man ska nog ta det piano i detta läge för det finns INGEN vinnare och mycket kan hända ännu!
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
North Carolina is another state that no network has called for Trump. It's close, and votes can be received after Election Day there, as the Supreme Court affirmed in a ruling in October.

Trump är en dålig loser bara...som väntat. Bara att gå vidare.
Medlem
Daniel501s avatar
Trump sa nu att Team Trump firar segern och att Demokraterna med MSM låtsas som att det regnar och vill inte ge resultatet till folket.
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Såg du ens hans tal eller förstår du inte engelska?

Han sa ju uttryckligen att valsedlar som kommer in efter 0400 inte skall räknas!

Jag såg bara delar av talet då jag satt i ett telefonmöte (på engelska).

Jag hörde honom inte säga det, men det är väsensskilt från att säga att stoppa rösträkningen - det håller du väl med mig om?
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Mår du riktigt bra? Det har lagts in massor med röster i Pittsburgh sen jag skrev det där. Philadelphia står på 49% så det innebär närmare 200 000 röster på Biden. Det kommer dessutom dyka upp poströster i storstäderna...

Du skrev att hundratusentals röster inte räknats. Kolla först då på befolkningsmängden i dessa två städer med förorter (Pittsburgh och Philly) samt hur många som registrerat sig. Om 60-70% räknats så är det inte flera hundratusen kvar att räkna. Hur mår du nu? Tror du ALLA är för Biden?
2020-11-04, 08:37
Medlem
Hivmannnens avatar
haha SVT "Djupt oroande" ang Trumps tal
Bannlyst
Vissa delar av Georgia där svarta bor har inte räknat rösterna, dom har annat att göra...koka Crystal meth 😷🇺🇸✌️
Medlem
En del av er kanske borde ta ett djupt andetag och lyssna på var Trump sa under sitt tal istället för att tugga fradga och hitta på saker, jisses.

C'mon man!
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liepkalnis
Stämmer det verkligen att först till 270 vinner? Kan det verkligen vara så enkelt?

Ja, så enkelt är det.

Citat:
I så fall måste ju Creepy Uncle Joe vinna. Gud förbjude.

Varför då?

Biden har inte vunnit några 270 elektorer.
2020-11-04, 08:38
Medlem
Trump uttalade sig som vinnare
2020-11-04, 08:38
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Larvigt att inte slutföra jobbet. Vara vaken en natt vart fjärde år.

Ja man kan ju faktiskt jobba i skift liksom. Fruktansvärt löjligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in