2020-11-03, 22:52
Medlem
ZigiWigis avatar
Vad är det nu som händer på SVTs valvaka? Diskuterar "humor och komedi" med någon dokumentär där man gör narr av Trump, när kommer alla sleepy Biden skämt?
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Isåfall skulle väl dems ta staten...

Eh, ja? Det var väl det jag sa.
Medlem
wedonthavetimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Thats my Pro-Trumper

Helt immun mot att Trump har golfat bort 1.5 miljarder på några år, men hyllar att han har sänkt sin lön!

Så Trump måste sluta med att spela golf så fort han blir president?

Trump äger 18 golfbanor och han har mestadels spelat å sina egna banor.

Att sedan ta på kostnader för SS och AirForceOne och räkna detta som golfkostnader är bara löjligt. Dessa kostar oavsett vad Trump gör.
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Vad har en sångerska i SVT-studion att göra under den amerikanska valvakan? På vilket sätt kommer hon ge ett viktigt bidrag till diskussionen?

Att hon vill rösta på biden. Klimat är ju det viktigaste sen skiter hon i den ekonomiska korruptionen och sexuella ofredandet.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Är fler stater än Arizona klar? Närliggande Texas blir ju hyyyperintressant.
Inga stater har väl ens börjat räkna röster mer allmänt? Vallokalerna är ju öppna. Du får ta det sakta i backarna.
Medlem
AoE3#1s avatar
Vilken tid för oss är själva räkningen? Orkar inte somna för sent, men om man vet vem som vinner vid 2 kan jag vara med och vaka
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Inget snack?
Men vad med alla latinos i Texas som röstar Biden?
https://en.wikipedia.org/wiki/Hispanics_and_Latinos_in_Texas

Det är ju inte direkt till Trumps fördel att han återupprepade gånger de senaste 3 åren kallat mexikaner för kriminella drägg.

Trump vann Texas med över 800,000 röster senast. Så många vänstervridna demokrater har inte flyttat in de senaste åren. Vinner han så blir det ju säkert med bara ett par 100-tusen.
2020-11-03, 22:53
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Tänker ni alla sitta upp hela natten? Jag funderar på om jag orkar. Har ju jobb imorgon.

Nej jag kommer nog inte att orka, har ochså jobb imorgon bitti, måste upp vid 6, får se hur länge man orkar.
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jo, men varför har man inte bara att ALLA registrerar sig om "oberoende"? Då slipper man det här falska spekulationerna kring vem som röstat vad för att man tvingats anamma en partibok.
Oavsett vad så hade man då behövt få två registreringar. Man måste ändå registrera sig för partiet om man ska rösta fram vem som ska representera det. Samt att man då hade behövt en oberoende. Jag tycker att det fungerar bra så här. Vill man inte vara med och bestämma vem som ska representera partiet, så kan man anmäla sig som oberoende. Vill man vara med och bestämma så anmäler man sig till respektive parti.
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tongzhi
Nu har dom fanimig hittat en till överviktig, medelålders, marginaliserad och outbildad vit man till Trump supporter som de släpat in i studion som en strandad val.
Kommer det kännas kul ifall Biden blir vald och som 78 åring inte veta var han är, vem han pratar med e.t.c, ska han vara motkraften till Kina eller medhjälpen till Kina??
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
Vilken tid för oss är själva räkningen? Orkar inte somna för sent, men om man vet vem som vinner vid 2 kan jag vara med och vaka
Det vet man garanterat inte klockan 2, tyvärr
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Från Henrik Arnstads twitter:

Citat:
Jaha inatt får vi se om Vladimir Putin eller Joe Biden vinner amerikanska valet. Om två år får vi se om Vladimir Putin vinner svenska valet, via sina ombud landsförrädarna SD.

https://twitter.com/arnstad/status/1323523634330304513

Citat:
Joe Biden kommer utropa sig själv till vinnare av presidenttiteln, om medierna förklarar honom som segrare.

Det uppger källor till Axios.

Han kommer alltså inte låta sig hindras av att Donald Trump planerar att ta valresultatet till rätten.

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-da-kommer-joe-biden-utropa-sig-till-segrare/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in